۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین آیت الله نوری همدانی; امید است مردم به افراد متعهد، انقلابی و آشنا به مشکلات کشور رای دهند/آیت الله مکارم شیرازی; امیدواریم انتخابات سبب ناامیدی دشمنان و شادی دوستان شود
کد خبر: ۱۴۲۹۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۱۶:۳ ↗ لینک کوتاه

آیات عظام نوری همدانی و مکارم شیرازی رای خود را به صندوق انداختند؛

آیت الله نوری همدانی; امید است مردم به افراد متعهد، انقلابی و آشنا به مشکلات کشور رای دهند/آیت الله مکارم شیرازی; امیدواریم انتخابات سبب ناامیدی دشمنان و شادی دوستان شود

آیات عظام نوری همدانی، مکارم شیرازی با شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، رای خود را به صندوق‌ سیار شماره ۵۰۵ انداختند.

 آیت الله نوری همدانی; امید است مردم به افراد متعهد، انقلابی و آشنا به مشکلات کشور رای دهند/آیت الله مکارم شیرازی; امیدواریم انتخابات سبب ناامیدی دشمنان و شادی دوستان شود
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، آیات عظام نوری همدانی، مکارم شیرازی با شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، رای خود را به صندوق‌ سیار شماره 505 انداختند.

آیت الله نوری همدانی پس از انداختن رای خود گفت: بر همه ما لازم است که برای دخالت در سرنوشت خود و نشان دادن وحدت و قدرت جمهوری اسلام و کوبیدن سیلی محکم بر دهان دشمنان پای صندوق های رای حاضر شویم.

ایشان با بیان اینکه امروز همه با جوش و خروش پای صندوق حضور پیدا می‌کنند افزود: رای دادن ما پاسخ مثبت به آرمان های امام راحل و شهیدان می باشد و امید است مردم ایران و جوانان با حضور خود در صحنه به افراد متعهد، انقلابی و آشنا به مشکلات کشور رای دهند.

این مرجع تقلید جهان اسلام اظهار داشت: امید است ملت ایران با وحدت و همدلی یک حماسه دیگر در تاریخ انقلاب خلق کند.

آیت‌الله مکارم شیرازی در حاشیه شرکت در انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا خدا را شاکریم که توفیق داد در انتخابات شرکت کردیم و این انتخابات از نعمت‌های الهی برای مردم ایران است.

مرجع تقلید شیعیان با ابراز "صبح امروز به حرم مطهر حضرت معصومه(س) مشرف شدم و سه دعا کردم" افزود: ابتدا از خداوند خواستم به همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند، توفیق دهد و شامل رحمت خداوند شوند.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: از خداوند خواستم انتخابات به‌گونه‌ای برگزار شود که سبب خوشحالی دوستان و ناراحتی دشمنان شود و بعد از پایان کسانی که انتخاب می‌شوند، توفیق داشته باشند آستین‌ها را بالا بزنند و بهتر از گذشته به مردم خدمت کنند.

انتهای پیام/7008

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان