۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین نتایج قرعه کشی عتبات اعلام می شود/ آغاز ثبت نام قطعی در کاروان های عتبات از روز سه شنبه
کد خبر: ۱۴۱۳۱۵ نویسنده: داود محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۳ ساعت: ۹:۱۲ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل حج و زیارت استان در مصاحبه با صبح قزوین:

نتایج قرعه کشی عتبات اعلام می شود/ آغاز ثبت نام قطعی در کاروان های عتبات از روز سه شنبه

مدیرکل سازمان حج و زیارت از آغاز ثبت نام قطعی عتبات عالیات در کاروان ها از روز سه شنبه خبر داد و گفت: نتایج قرعه کشی از طریق پیامک به متقاضیان اعلام و افراد بر اساس اولویت‌‌های خود می‌توانند ثبت نام قطعی خود را انجام دهند.

نتایج قرعه کشی عتبات اعلام می شود/ آغاز ثبت نام قطعی در کاروان های عتبات از روز سه شنبه

علیرضا کلانتری، مدیرکل سازمان حج و زیارت استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، با بیان زمان قطعی ثبت نام عتبات عالیات اظهار کرد: براساس آخرین آمارها بیش از 170 هزار نفر در پیش ثبت نام ها شرکت کرده اند که نتایج پیش ثبت نام دور جدید اعزام به عتبات روز دوشنبه از ساعت 15 روی سایت عتبات قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه با بیان این مطلب که نتایج از طریق ارسال پیامک نیز به متقاضیان اعلام می‌شود، گفت: افراد براساس اولویت‌‌های خود می‌توانند از روز سه شنبه ثبت نام خود را در کاروان ها قطعی نمایند.
مدیرکل سازمان حج و زیارت ابراز کرد: پیش ثبت نام های این دوره عتبات که از 20 تا 28 بهمن ماه انجام گرفت مربوط به اعزام های 21 اسفند امسال تا 15 خرداد سال 95 است.
 
وی ضمن اعلام آمادگی اداره‌ کل حج و زیارت استان قزوین برای اعزام زائران عتبات عالیات اذعان کرد: شهروندان علاقمند برای اعزام به عتبات عالیات به دفاتر دارای مجوز از سوی اداره حج و زیارت مراجعه کرده و به افراد غیرمعتبر اعتماد نکنند.
این مسئول با اشاره به افراد سودجو که با ورود در این حوزه برای اعزام زائران اقدام می‌کنند، اضافه کرد: برخی شهروندان با بی‌اطلاعی و عدم شناخت افراد سودجو و نحوه خدمات ارائه شده از سوی این افراد در کشور عراق اقدام به ثبت‌نام و اعزام به عتبات عالیات می‌کنند و در طول سفر به مشکلات زیادی دچار می‌شوند.
وی در پایان تاکید کرد: مراکزی که از سوی این اداره‌کل مورد تأیید است خدماتی متنوع از جمله اقدامات امنیتی و حفاظتی با مشارکت نیروهای امنیتی کشور عراق برای انتقال زائران ایرانی تا مراکز زیارتی با توجه به موقعیت منطقه انجام می‌دهند که در کاروان‌های غیررسمی این اقدامات صورت نمی‌گیرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان