۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین افراط گرایی در دولت جایی ندارد/ انتخاب استانداران بر اساس شایسته سالاری است
کد خبر: ۱۳۷۷۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

افراط گرایی در دولت جایی ندارد/ انتخاب استانداران بر اساس شایسته سالاری است

وزیر کشور گفت: افراط گرایی در دولت تدبیر و امید جایی ندارد و مشی این دولت در همه عرصه بر مبنای اعتدال خواهد بود.

افراط گرایی در دولت جایی ندارد/ انتخاب استانداران بر اساس شایسته سالاری است
به گزارش صبح قزوین، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار ایلام اظهار داشت: خط مشی دولت تدبیر و امید اعتدال است و افراط گرایی هیچ  جایی در این دولت ندارد، مردم امروز به گفتمان تدبیر و امید رای دادند و انتظار تغییر و تحول را در حوزه‌های مدیریت کشور دارند.
وی بیان داشت: این دولت خدمات رسانی مطلوب به مردم و رسیدگی به مشکلات آنها را در راس کارهای خود قرار داده و در این راه از هیچ تلاش دریغ نمی کند.
وی با تاکید برگفتمان اعتدال دولت تدبیر و امید، گفت: در انتخاب استانداران شایسته‌سالاری لحاظ شده و استانداران وام‌دار هیچ جریان و شخصی نیستند.
رحمانی فضلی در ادامه جا به جايي مديران ارشد در نظام مقدس جمهوري اسلامي را امري ‏طبيعي و معمولي توصيف كرد و گفت: رويكرد دولت در انتخاب استانداران شناخت وضعيت و ‏ويژگي هاي مناطق و اجماع نسبي در بدنه نيروهاي استان ها بوده است.
‏ وزیر کشور گفت: اعتدال گرایی در بخشهای مختلف کشور مبنای اجرای کارهاست و اعتدال مشی و سیاست اصلی دولت برای امور کشور است.
فضلی عنوان کرد: استان ایلام نسبت به دیگر استانهای کشور از مشکلات بیشتری برخوردار است .
این استان قبل انقلاب دارای محرومیتهای فروانی بوده و هرچند بعد از انقلاب کارهای بسیار خوبی در این استان صورت گرفته ولی مشکلات استان هنوز تا حدودی پابرجاست.
وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات دولت توجه ویژه به مناطق محروم و به خصوص ایلام خواهد بود در سفرهای استانی دولت ایلام در اولویت قرار دارد.
وی بیان داشت: ايلام جزو استان هايي است كه در اولويت برنامه هاي ‏توسعه اي دولت يازدهم قرار دارد و تلاش دولت اين است كه محدوديت منابع و كمبود اعتبار خللي در رفع ‏محروميت و عمراني و آباداني مناطق كمتر توسعه يافته ايجاد نكند.
‏ وزیر کشور بیان داشت: باید همه مدیران و مسئولان و توده های مردم در رستای پیشرفت استان کمک کنند تا این استان به جایگاه واقعی خود برسد.
فضلی عنوان کرد: استاندار جدید ایلام مدیون هیچ کس نیست چراکه با سوابق اجرایی خود در گذشته به عنوان استاندار انتخاب شده و از نیروهای توانمند استان است.
وی ادامه داد: استاندار سابق ایلام نیز منشا خدمات خوبی در استان بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.
وزیر کشور افزود: استاندار جدید ایلام در انتخاب همکاران، معاونان، فرمانداران به سوابق اجرایی افراد و پاک دست بودن آنها توجه کند.
وی ادامه داد: گرایشهای سیاسی هیج اهمیتی در انتخاب افراد ندارد و آنچه اهمیت دارد اعتدال در انتخاب افراد است.
رحمانی فضلی بیان داشت: با توجه به مشکلات کشور در بخش اقتصادی همه باید به سمت کار و تلاش همراه با اعتدال پیش برویم تا مشکلات اقتصادی حل شود.
وی ادامه داد: استاندار ایلام باید راهکاری جدید برای توسعه استان طراحی کند تا عقب ماندگی های این استان در بخشهای مختلف حل شود.
وزير كشور انتخاب محمدرضا مرواريد استاندار جديد ايلام را مورد اجماع و استقبال مسئولان ‏استان دانست و افزود: اميد است استاندار جديد بتواند منشا خير و بركت براي استان باشد.
‏ رحماني فضلي گفت: استاندار جديد ايلام بايد ظرف دو ماه برنامه خود را با محوريت اهداف ‏توسعه اي، ‌اقتصادي و زيرساختي، اشتغال و توليد ارائه دهد.
‏ وزیر کشور افزود: زمان بهره برداری از پروژه های عمرانی باید کمتر شود تا بهره وری بالاتری داشته باشند و اگر مدت زمان اجرای پروژه ها طولانی شود به کشور ضرر وارد می شود.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان