۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین باند بزرگ شیطان پرستی در کرمانشاه متلاشی شد/برگرداندن چک ۵۰۰ میلیون ریالی توسط سرباز استانداری قم
کد خبر: ۱۳۶۸۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

باند بزرگ شیطان پرستی در کرمانشاه متلاشی شد/برگرداندن چک ۵۰۰ میلیون ریالی توسط سرباز استانداری قم

مزایده ستونهای یک کارخانه تاریخی در شهرضا ، نوزاد پنج ماهه قرباني اعتياد والدين شد ، طوفان شن نفس های ساکنان هیرمند را به شماره انداخت: از مهمترین اخبار استانها در هفته گذشته بود .

باند بزرگ شیطان پرستی در کرمانشاه متلاشی شد/برگرداندن چک ۵۰۰ میلیون ریالی توسط سرباز استانداری قم
به گزارش صبح قزوين باند بزرگ شیطان پرستی در کرمانشاه متلاشی شد
 یک باند همجنس بازی و شیطان پرستی متشکل از چند ده نفر به همراه چند تبعه خارجی از کشورهای عراق و بعضی از کشورهای منطقه پس از مراقبت و تحت نظر بودن چند ماهه توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر و متلاشی شدند.
بر اساس این گزارش این گروه که به بهانه برگزاری جشن تولد در یکی از تالارهای شهر به رقاصی و .
.
.
مشغول بودند، دستگیر و به مراجع ذیربط تحویل داده شدند.
در این گروه مسائلی مثل ترویج نمادهای شیطان پرستی، مورد ازدواج همجنسگرایان و .
.
.
انجام می شد و در حال انجام اقداماتی برای گسترش فعالیت های خود بودند.
سرباز استانداری قم چک 500 میلیون ریالی را به صاحبش بازگرداند
علی یوسفی، سربازی که شش ماه دیگر خدمتش به پایان می‌رسد، عصر یازدهمین روز از ماه مهر و فصل برگریزان پاییز، در حین نگهبانی از محوطه استانداری قم کیفی را پیدا می‌کند که در این کیف علاوه بر وجود 2 فقره کارت سوخت و تعداد 4 عابر بانک، مبلغ 500 میلیون ریال چک حامل نیز در آن وجود داشت که به محض پیدا کردن کیف، آن را به فرمانده خود گزارش می‌کند تا بتوانند هر چه سریع‌تر صاحب سردگم آن بیابند و او را از نگرانی نجات دهند.
فرمانده یگان انتظامی استانداری قم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: علی یوسفی سرباز وظیفه‌ای که در استانداری قم مشغول به خدمت است با توجه به اینکه خود مشکلات مالی داشته و به همین دلیل روزانه چند ساعت مرخصی ساعتی می‌گیرد تا کار خیاطی را دنبال کند و بخشی از هزینه‌هایش را تأمین کند، وقتی این چک را که در وجه حامل بوده و می‌توانست با مراجعه به بانک وجه مورد نظر را بگیرد اما، بلافاصله ما را در جریان گذاشت تا این کیف به صاحبش بازگردد.
سردار جعفری:مردم ادعای مخالفت امام با شعار مرگ بر آمریکا را باور نمی کنند
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به افرادی که در مسیر ایجاد انحراف در بیانات امام راحل هستند و ادعا می کنند که حضرت امام موافق تعطیلی شعار مرگ بر آمریکا بودند گفت: مردم دست آنها را خوانده اند و فریب فضاسازی های آنان را به نفع دشمن نخواهند خورد و بعد از فتنه سال 88 دیگر حنای آن ها برای مردم رنگی ندارد
سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان که در محل یگان عملیاتی تیپ بسیج پایه سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی برگزار شد؛ با گرامیداشت سالروز سفر رهبری به این خطه، بیان کرد: ما به عشق رهبری و انگیزه الهی برای دفاع از میهن و اهداف بلند انقلاب، لباس سپاه و بسیج بر تن کرده تا در همه صحنه های دفاعی از نظام و انقلاب صیانت کنیم.
مزایده ستونهای یک کارخانه تاریخی در شهرضا/ "منچستر" ایران چگونه نابود شد
لیلا پهلوان زاده کارشناس میراث فرهنگی گفت: ستون‌های کارخانه ای بسیار زیبا و متعلق به دوران پهلوی اول در شهرستان شهرضا به مزایده گذاشته‌ شده است.
پهلوان زاده افزود: در دو سال گذشته بنابر رای دیوان عدالت اداری، کارخانه‌ای بسیار زیبا و متعلق به دوران پهلوی اول که در تاریخ مهرماه سال 1381 به شماره 6539 در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده بود به راحتی و بدون سر و صدا و تنها با شکایت مالکان بنا، در تاریخ خردادماه سال 1390 از فهرست آثار ملی خارج گشت.
وی ادامه‌ داد: این اقدام آغازی بود تا شاهد ریشه کن کردن کلی بنا باشیم البته با شیوه ای نو، یعنی صدور مجوز فروش آهن آلات سالن اصلی ساختمان کارخانه به مالکین مربوطه،  یعنی در واقع حکم تخریب بنا به صورت محترمانه.
این کارشناس میراث فرهنگی ادامه داد: باید بدین نکته توجه داشت گرچه این بنا دارای مالکیت شخصی است و مسلما این حق باید به رسمیت شناخته شود، اما این حق هیچ دلیلی موجه برای صدور مجوز جهت به مزایده گذاشتن بنایی تاریخی نیست.
نوزاد پنج ماهه قرباني اعتياد والدين شد
دختر پنج ماهه كه گريه‌هايش، طاقت والدين معتادش را تمام كرده بود، ابتدا توسط آنها مورد ضرب و شتم قرار مي گيرد.
وقتي كتك زدن كودك به نتيجه نمي‌رسد و گريه‌هاي بي‌امان او ادامه پيدا مي‌كند، اين پدر و مادر سنگدل اقدام به فرو بردن دستمال كاغذي در دهان كودك مي‌كنند.
كودك پنج ماهه، با اين اقدام دچار بيهوشي مي‌شود و والدينش كه متوجه تغيير رنگ او مي‌شوند، تلاش براي به هوش آوردن او را آغاز مي كنند.
پس از آنكه تلاش‌هاي آنها بي ثمر مي‌ماند، كودك ابتدا به بيمارستان سيد الشهدا انتقال داده مي‌شود و از آنجا به بيمارستان شهيد رهنمون يزد منتقل مي‌شود.
در هر دو بيمارستان كودك به هوش مي‌آيد اما بعد از دقايقي دوباره از هوش مي‌رود و در آخرين بار در بيمارستان شهيد رهنمون، چشمان خود را براي هميشه مي‌بندد.
طوفان شن نفس های ساکنان هیرمند را به شماره انداخت
وزش باد شدید و طوفان شن درمنطقه سیستان و بخش های مرکزی استان باری دیگر نفس ساکنان شهر های هیرمند، زهک و حاشیه تالاب هامون را به شماره انداخت.
کاهش دید افقی در محور های ارتباطی و مواصلاتی و انباشتگی شن های روان در راه های روستایی و منازل مسکونی موجب اعلام وضعیت فوق العاده در شهر های هیرمند و زهک شد.
مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان با بیان اینکه  آلودگی هوا بر اثر شدت افزایش ریزگرد ها به بیش از 3 هزار میکروگرم بر متر مکعب رسیده است گفت: وضعیت این منطقه با توجه به آلودگی هوا به بیش از 20 برابر حد مجاز و استاندار از مرز بحران نیز فراتر رفته است.
انفجار خط لوله گاز در خوزستان/ رامشیر به شدت لرزید
انفجار خط لوله گاز در یکی از روستاهای شهرستان رامشیر در استان خوزستان، باعث به لرزه درآمدن این شهر که در 20 کیلومتری محل حادثه قرار دارد شد.
در اثر این انفجار دود غلظی ناشی از این انفجار و آتش سوزی به آسمان برخواسته است و باعث نگرانی برخی روستاهای اطراف نیز شد.
فرماندار رامشیر نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با تائید وقوع این انفجار توضیح داد: خط لوله انتقال گاز 40 اینچی از منطقه عملیاتی شهید محمدی اهواز به پالایشگاه گاز بید بلند در میانکوه منفجر شد.
حمید سیلاوی افزود: این لوله 42 سال قدمت دارد و در سال 1349 در زمین کاشته شده است و طبق گفته مسئولان این لوله فرسوده و کهنه است که ابتدا گاز آن نشت کرده و بعد بنابه دلایلی نامعلوم منفجر می شود که شدت انفجار آن به گونه ای بود که صدای مهیب آن به شهرستان رامشیر نیز رسید.
سیر نزولی برداشت چوب در جنگل‌های شمال
اجرای طرح جنگلداری و توسعه زراعت چوب، برداشت و قاچاق چوب از جنگل‌های بکر و هیرکانی شمال را کاهش داده‌است اما به اعتقاد کارشناسان باید برای تامین نیازهای صنایع چوبی راهکارهای اساسی اندیشیده شود.
متوسط برداشت چوب از سطح جنگل‌های شمال در سالهای اخیر روند نزولی بخود گرفته است و قاچاق چوب نیز طبق آمارها بیشتر کنترل شده است.
صنایع و چوب کاغذ چوب مازندران از مجریبان طرح جنگلداری شمال کشور است که در سطحی حدود 200 هزار هکتار از جنگلهای مازندران، طرح جنگلداری را اجرا و مدیریت می‌کند.
تولید پارچه های ضد آب و ضد لک با محلول ساخت داخل برای نخستین بار در کشور
محققان پژوهشگاه مواد و انرژی موفق به تولید پارچه های ضد آب و لک با استفاده از فناوری نانو شدند.
، امیر حسنجانی روشن کارشناس پژوهشگاه مواد و انرژی با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه توانستیم با استفاده از نانو فناوری پوشش هایی را در بافت پارچه ایجاد کنیم که علاوه بر آب گریزی پارچه می تواند مانع از لک شدن آن نیز شود.
وی با بیان اینکه فرآیند تولید محلول ضد آب برای نخستین بار در کشور صورت پذیرفته است، اظهار داشت: در داخل کشور نمونه هایی دیگری از پارچه های ضد آب وجود دارند با این تفاوت که آنها محلول ضد آب را از دیگر کشورها تهیه کرده ولی ما توانستیم با استفاده از فناوری نانو این محلول را برای نخستین بار در کشور تولید کنیم.
منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان