۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین كودك‌آزاري در صدر تماس‌هاي اورژانس اجتماعي در قزوين
کد خبر: ۱۳۴۶۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون اداره كل بهزيستي قزوين خبر داد:

كودك‌آزاري در صدر تماس‌هاي اورژانس اجتماعي در قزوين

رحمانی: كودك‌آزاري در صدر تماس‌هاي اورژانس اجتماعي ۱۲۳ بهزيستي قزوين قرار دارد.

كودك‌آزاري در صدر تماس‌هاي اورژانس اجتماعي در قزوين
به گزارش صبح قزوین، بهاره رحماني معاون امور اجتماعی اداره كل بهزيستي استان قزوين انحرافات جنسي، جسمي و عاطفي را از جمله موارد مشكلات افراد تماس گيرنده با خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی است.
رحمانی با اشاره به اینکه خط تلفن 123 اورژانس اجتماعي با هدف كاهش و جلوگيري از تشديد آسيب هاي اجتماعي در جامعه راه اندازي شده است، گفت: اين اورژانس به افراد آسيب ديده و در معرض آسيب هایی مانند همسرآزاري، كودك آزاري، طلاق، معتادان، كودكان كار و خيابان و معلول‌آزاري خدمات ارائه مي دهد.
وی با بيان اينكه گروه‌هاي هدف اورژانس اجتماعي بهزيستي قزوين با تماس خط تلفن 123 مشكلات خود را به كارشناسان مربوطه اين اورژانس مطرح مي‌كنند، ابراز داشت: برخي از اين مشكلات تلفني برطرف و برخي ديگر به مراكز مربوطه اين اداره كل ارجاع داده مي‌شود.
این مسئول با اشاره به اينكه مشكلات افراد تماس گيرنده با خط تلفن یاد شده خيلي حاد و خاص نبوده است، خاطرنشان كرد: برخي از اين تماس‌ها نیز مربوط به مسايل تربيتي فرزندان بوده كه براي دريافت مشاوره‌هاي لازم به مراكز مشاوره مربوطه ارجاع شده است.
کودک آزاری2 كودك‌آزاري در استان قزوين نگران كننده نيست رحمانی با بیان اینکه معضل كودك‌آزاري پديده‌اي است كه در همه شهرها وجود دارد، تصریح کرد: قزوين وضعيت مطلوبي در اين موضوع نسبت به ساير استان‌ها دارد.
وی با اشاره به اينكه استان قزوين شاهراه ارتباطي چند استان است، ابراز کرد: اين عامل، علت اصلي مهاجرت مردم به اين استان شده و به همین دلیل آمار كودكاني كه مورد آزار و اذيت قرار مي‌گيرند مربوط به استان قزوين نيست و  بيشتر آنها از استان‌های همجوار هستند.
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان قزوین یادآور شد: تماس گيرندگان با خط تلفن 123 اورژانس اجتماعي از نقاط مختلف شهري و روستايي استان قزوين هستند و متعلق به يك مكان خاص نيستند.
انتهاي پيام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان