۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین از ايده هاي خنده دار و خلاقانه استقبال مي شود
کد خبر: ۱۳۳۷۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در جشنواره ايده تا پديده؛

از ايده هاي خنده دار و خلاقانه استقبال مي شود

دومين جشنواره ايده تا پديده در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين آغاز به كار كرده كه در آن از ايده هاي خنده دار و خلاقانه استقبال مي شود.

از ايده هاي خنده دار و خلاقانه استقبال مي شود
به گزارش صبح قزوين، اسماعیل‌زاده‌ رئیس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اظهار كرد: دومين جشنواره ايده تا پديده در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين آغاز به كار كرده كه در اولين دوره 15 ايده برتر به مرحله توسعه فناوري و توليد رسيده اند.
اسماعيل زاده ادامه داد: دومین جشنواره ایده تا پدیده در 3 بخش مسابقه، کارگاه‎های آموزشی و نمایشگاه برگزار و از ايده هاي خنده دار و خلاقانه استقبال مي شود.
وی افزود: همچنین این جشنواره با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری در میان دانشگاهیان، گردآوری ایده‌های برتر کارآفرینانه و نوآورانه در سطح استان، توسعه و ترویج ایده‎پردازی و ایده‎پروری، فراهم‌کردن زمینه برای ایجاد کسب و کارهای دانش‎بنیان و نوآور برگزار می‌شود.
اين مسئول تصريح كرد: شناسایی، ارزیابی، تشویق و حمایت از صاحبان ایده‎های خلاقانه با رویکرد تجاری‎سازی نوآوری‎ها و در نهایت حرکت در راستای تحقق دانشگاه‎های کارآفرین که از مهم‎ترین آرمان‎های این دانشگاه است از دیگر اهداف برگزاری دومین جشنواره ایده‎ تا پدیده است.
اسماعیل‌زاده‌ اعلام كرد: در بخش مسابقه علاقه‎مندان می‎توانند در هر یک از سه قسمت «ایده‎های دانش‎بنیان»، «طرح کسب و کار» و «محصولات نوآورانه» شرکت کنند، آثار ارسالی به طور مجزا در هر یک از سه قسمت داوری شده و در اختتامیه جشنواره به برترین‎ها جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
وي خاطرنشان کرد: با هدف ایجاد تعامل میان ایده‎پردازان، کارآفرینان و سرمایه‎گذاران و همچنین فراهم کردن زمینه حمایت از ایده‎های اقتصادی و مبتنی بر دانش و فهم، نمایشگاه جانبی جشنواره در روز اختتامیه برگزار می‌شود.
سه شنبه اين هفته كسب و كار و تجاري ساري فرآيندها برگزار مي شود و 4 آبان ماه هم اختتاميه اين جشنواره است.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان