۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین دشمن در طراحی جدید علاوه بر دانشگاه بدنبال نفوذ در حوزه‌های علمیه است
کد خبر: ۱۲۸۳۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سردار شاهرخی هشدار داد:

دشمن در طراحی جدید علاوه بر دانشگاه بدنبال نفوذ در حوزه‌های علمیه است

سردار شاهرخی در جمع اصحاب رسانه درباره نفوذ دشمن به انقلاب اسلامی، از طریق نخبگان هشدار داد.

 دشمن در طراحی جدید  علاوه بر دانشگاه  بدنبال نفوذ در حوزه‌های علمیه است
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ،  سردار شاهرخی در همایش قاصدان سرخ که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به عملیات کربلای ۴ گفت: در این عملیات پیروزی قطعی جبهه سربازان اسلام توسط یک جاسوس و عامل نفوذی در سطح کلان لو رفت و باعث شکست رزمندگان اسلام شد.
شاهرخی اضافه کرد: ۸ هزار شهید و جانباز نتیجه خیانت و نفوذ دشمن در مجموعه تصمیم‌‌گیران و اجراکنندگان این عملیات بود که شادی دشمنان را فراهم کرد، اما پس از آن در عملیات کربلای ۵ پاسخ کوبنده‌ای به ارتش عراق داده شد.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان یادآورشد: باید بدانیم که نفوذ در ساختار انقلاب اسلامی امکان‌پذیر است و امروز دشمن درصدد نفوذ در مجموعه‌های تصمیم ‌ساز و تصمیم ‌گیر نظام و ایجاد انحراف و اختلال برای تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران است.
شاهرخی تصریح کرد: دشمنان دلیل ناکامی نفوذ در ایران را غفلت از منابع تولید قدرت در داخل کشور می دانند لذا امروز در طراحی جدید خود در کنار دانشگاه به دنبال نفوذ در حوزه های علمیه نیز هستند.
وی بیان کرد: استکبار بیش از ۷۰۰ هزار دانشجو در جهان اسلام را شناسایی و تربیت کرده است و در حال حاضر۱۵۰۰ نفر از این افراد به عنوان وزیر و مسئول و افراد تاثیرگذار در سراسر جهان مسئولیت دارند که اگر چند درصد آنها هم نفوذی باشند جای نگرانی دارد.
شاهرخی اظهارداشت: بیش از ۱۰ هزار ایرانی در آمریکا شاغل هستند که اگر بتوانند حتی ۱۰۰ نفر را جذب خود کنند و با شیفته کردن افراد به فرهنگ غرب نقشه‌های خود را به وسیله آن‌ها پیاده کنند باید نگران باشیم.
وی خاطر نشان کرد: نفوذ به قشر نخبه جامعه می‌تواند در راستای نفوذ به انقلاب اسلامی ایران باشد تا این حکومت اسلامی از درون مضمحل شود.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و از این راه مردم می توانند نمایندگان ومسئولان خود را انتخاب کنند لذا صحنه مهمی درتعیین سرنوشت کشور است.
وی اضافه کرد: مجلس در راس امور است و برکسی پوشیده نیست که مجلس خبرگان نیز از جایگاه والایی در انتخاب سکاندار انقلاب برخوردار است لذا باید مردم کسانی را انتخاب کنند تا پاسدار ارزش‌ها باشند و از دستاوردهای نظام دفاع کنند.


این مسئول سپاه بیان کرد: باید کسانی را انتخاب کنیم که مومن به انقلاب باشند و از خون صدها هزار شهید کشور و سه هزار شهید استان پاسداری و صیانت کنند.
شاهرخی اظهارداشت: با هوشیاری و بصیرت می‌توان مجلسی انقلابی ایجاد کرد که بتواند در برابر برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن بایستد.


حجت الاسلام معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه استان در این همایش ابراز کرد: امروز انقلاب اسلامی در دل مردم کشورهای اسلامی مانند سوریه و عراق نفوذ کرده و موجب امید و اعتماد به نفس مردم کشورهایی شده که در تیررس استکبار و تروریست ها قرار دارند و اگر مردم سوریه و عراق با قدرت در حال بازپس‌گیری سرزمین‌های خود از چنگال داعش هستند به اتکا ایران اسلامی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اظهارداشت: در رسانه ها نیازمند جبهه‌ای هوشمند هستیم تا بتوانیم راه‌های نفوذ دشمن را شناسایی وآن را برملا کنیم و خود نیز به دامان آن نیفتیم.

وی اضافه کرد: از رسانه‌ها انتظار داریم موضوع حضور مستشاری ایران در سوریه را که برای دفاع از حریم حرم صورت گرفته بخوبی برای مردم بازگو کنند تا بدانیم اگر این حضور صورت نمی گرفت امروز شهرهای ما نیز نا امن بود و باید در داخل کشور با داعش روبرو می شدیم.
معبودی بیان کرد: دشمنان و حتی تکفیری‌ها و داعش امروز قدرت رسانه‌ها را می‌دانند و از آن استفاده می‌کنند.


همچنین محمد سرباز، مسئول بسیج رسانه در این مراسم گفت: با اظهار تأسف موضوع رسانه امروز به صورت کامل مورد توجه قرار نمی‌گیرد و در برخی عرصه‌ها مغفول مانده است در صورتی که باید با توجه به جایگاه این امر در توسعه فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، زمینه اثرگذاری بیش از پیش اقدامات خبرنگاران میسر شود.
سرباز اضافه کرد: زیرساخت‌های رسانه‌ای و ابزارهای ابداع شده در این حوزه به صورت گسترده از سوی کشورهای غربی و نظام سلطه مورد استفاده قرار می‌گیرد و مسئولان حوزه‌های گوناگون فرهنگی و اجتماعی نیز باید با هدف ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های خود، از ابزار رسانه‌ای بهره‌برداری کنند.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه مسئولان به حوزه نفوذ تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلفی به این موضوع توجه دارد و تلاش می‌کند برنامه‌های خود را با این محوریت پیاده کند.
وی مطرح کرد: فعالیت‌های رسانه‌ای بخش مهمی از اقدامات استکباری غرب را در برنامه نفوذ تشکیل می‌دهد و افزایش آگاهی، شناخت و بصیرت خبرنگاران در چگونگی و ویژگی‌های برنامه‌های دشمنان از اهمیت خاصی برخوردار است.
سرباز خاطرنشان کرد: ارتقای بصیرت عموم اقشار جامعه باید برنامه‌ریزی و محقق شود تا آگاهی آحاد جامعه در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی افزایش یافته و موجب رشد و پویایی مردم در مقابله با اهداف استکباری شود.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین تأکید کرد: ارتقای بصیرت و دشمن‌شناسی خبرنگاران در افزایش آگاهی فردی و عمومی اقشار مختلف مردمی تأثیرگذار بوده و می‌تواند جامعه را در مقابل برنامه‌های دشمن ایمن کند چراکه اصحاب رسانه یکی از نیروهای فرهیخته و اثرگذار جامعه محسوب می‌شوند.
این مسئول ادامه داد: اصحاب رسانه باید به جایگاه خود در امور سیاسی، فرهنگی و اجتماعی توجه داشته و نقشی که می‌توانند برای افزایش آگاهی مردم ایفا کنند را به نحو مطلوب مورد بهره‌برداری قرار دهند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان