۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین تلاش دولت بر حفظ رای مردم در تمام مراحل انتخابات است/ نسبت به حضور بانوان در عرصه انتخابات نگاه مثبت داریم
کد خبر: ۱۲۱۶۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

تلاش دولت بر حفظ رای مردم در تمام مراحل انتخابات است/ نسبت به حضور بانوان در عرصه انتخابات نگاه مثبت داریم

استاندار قزوین گفت: تلاش دولت بر حفظ رای مردم در تمام مراحل انتخابات است و امیدواریم سایر دستگاهها و نهادها با رعایت این صیانت زمینه ساز برگزاری یک انتخابات رقابتی و باسلامت و برمحور قانون باشیم.

تلاش دولت بر حفظ رای مردم در تمام مراحل انتخابات است/ نسبت به حضور بانوان در عرصه انتخابات نگاه مثبت داریم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، ظهر امروز(سه شنبه) فریدون همتی استاندار قزوین با حضور در فرمانداری قزوین از ستاد انتخابات استان بازدید کرد.
همتی استاندار قزوین در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: در این دوره از انتخابات با هماهنگی وزیر کشور و شورای نگهبان تعامل خوبی برای اجرا و نظارت روی برگزاری انتخابات وجود دارد.
وی در ادامه افزود: امیدواریم مردم هم در سایه همدلی و وحدت با نشاط بیشتری پای صندوق های رای حاضر شوند، این هفته انتخابات در ایستگاه ثبت نام خود قرار دارد و تا به امروز در حوزه قزوین، البرز و آبیک 19 و در حوزه تاکستان 2 نفر و در بوئین زهرا نیز 7 نفر ثبت نام صورت گرفته است.
استاندار قزوین با ابراز خوشحالی از حضور بانوان برای نامزدی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت و شخص آقای رئیس جمهور نسبت به حضور بانوان در فعالیت‌های اجتماعی نگاه مثبتی دارند و آقای روحانی تاکید داشت بانوانی که صلاحیت لازم را در خود برای نمایندگی مجلس می‌بینند، شرکت کنند.
وی ادامه داد: برای نمایندگی مجلس خبرگان نیز در حوزه انتخابیه قزوین 9 نفر ثبت نام انجام شد که امیدواریم تا روز چهارشنبه که پایان ثبت نام خبرگان رهبری و روز جمعه این هفته که پایان ثبت نام مجلس شورای اسلامی است شاهد حضور افراد بیشتری باشیم.
این مسئول حضور گسترده شخصیت‌های مختلف برای شرکت در انتخابات را نشانه نشاط سیاسی در بین سلایق مختلف سیاسی دانست و ابراز کرد: سرنوشت کشور به رای مردم و حضور ملت در پای صندوق‌های رای بستگی دارد.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که رای مردم حق الناس است، عنوان کرد: تلاش دولت بر حفظ رای مردم در تمام مراحل انتخابات است و امیدواریم سایر دستگاهها و نهادها با رعایت این صیانت زمینه ساز برگزاری یک انتخابات رقابتی و باسلامت و برمحور قانون باشیم.
همتی خیر و صلاح مردم در نظام را مهمتر از جبهه بندی‌های سیاسی دانست و گفت: باید همه جریانهای سیاسی و هواداران آنها در زمینه اقتدار، امنیت و شادابی ملی تلاش کنند تا انتخاباتی کم نظیر مانند دوره‌های گذشته در کشور ثبت شود.
وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نظام و حامی دولت در ادامه روند مذاکرات است ملت ما هم همیشه باشور فراوان در انتخابات‌های مختلف حضور پیدا کردند.
استاندار قزوین درباره تعامل هیئت‌های اجرایی و نظارت در استان تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی در کنار هیئت‌های نظارت از مجریان برگزاری انتخابات هستند و هیئت‌های بازرسی بر روند فعالیت‌های این دو گروه تا پایان انتخابات نظارت دارد.
وی از حضور 18 هزارنفر در قالب هیئت‌های مختلف انتخاباتی در استان خبر داد و گفت: همکاران ما در فرمانداری افرادی را معرفی کردند که مورد تائید شورا نگهبان قرار بگیرد خوشبختانه در سایه همدلی هیئت‌های مختلف انتخاب شدند و فعالیت‌ها شروع شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان