۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین آموزش و پرورش باید مانع نفوذ فرهنگی دشمن شود
کد خبر: ۱۱۷۹۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت شهرستان آبیک:

آموزش و پرورش باید مانع نفوذ فرهنگی دشمن شود

امام جمعه موقت شهرستان آبیک با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در جامعه گفت: آموزش و پرورش باید مانع نفوذ فرهنگی دشمن شود.

آموزش و پرورش باید مانع نفوذ فرهنگی دشمن شود
به گزارش صبح قزوین  جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان آبیک به ریاست سرپرست فرماندار شهرستان آبیک با حضور اعضای این شورا در جلسه آموزش و پرورش شهرستان آبیک برگزار شد.
حجت الاسلام عبدالصمد رمضانی امام جمعه موقت شهرستان آبیک در این جلسه با اشاره فرمایشات امام رضا(ع) به به حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: امام رضا(ع) در جریان دیداری که حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با ایشان داشتند در پیامی شیعیانش را از دو موضوع مهم آگاه می‌ کنند.
وی با اشاره به این که جریان های سیاسی نباید به درگیری های غیرمنطقی دامن بزنند، زیرا با این کار اره های نفوذ شیطان را در کشور باز می کنند، گفت: یکی نفوذ شیطان صفتان در صفوف پیروان اهل بیت(ع) و در مخاطره قرار گرفتن کیان تشیع؛ و دیگری، اختلافات داخلی و مشاجرات لفظی بیهوده و تفرقه آفرین، که راه را برای نفوذ و سلطه نااهلان فراهم می‌ گردانده و نیروهای یاران اهل بیت(ع) را در مسیر دفع و نابودی قرار می داده است.
امام جمعه موقت شهر آبیک، با اشاره به سایر سخنان امام رضا(ع) اضافه کرد: سلام مرا به دوستانم برسان و به آنان بگو، راهی را برای نفوذ و تسلط شیطان بر خود باز نگذارند، آنان را به راست­گویی در سخن و ادای امانت وادار کن و همچنین به آنان دستور بده، در مسایل پوچ و بیهوده بحث و جدال را ترک نموده و سکوت اختیار کنند و باز به آنان دستور بده، به سوی هم روی آورند، با هم معاشرت کنند و به دیدار یک­دیگر رفته، ارتباط برقرار نمایند؛ زیرا این عمل موجب تقرب و محبوبیت نزد من می‌گردد!
وی با اشاره به این که سرکوبی جناح ها در کشور راه های نفوذ شیطان را باز می کند، افزود: ای عبدالعظیم! دوستان و یاران من نباید، وقت خود را صرف مخالفت و سرکوبی هم­دیگر نمایند. من با خود عهد کرده‌ام، هر کس مرتکب این­‌ گونه اعمال مخرب و هستی سوز شود، و حتی یکی از دوستان مرا مورد خشم و ناراحتی قرار دهد، از خدا بخواهم، او را در دنیا گرفتار سخت‌ترین عذاب­‌ها کند و در آخرت نیز از زیانکاران باشد.
امام جماعت مسجد جمع شهر آبیک با اشاره به این ک دروغ یکی از راه های مهم نفوذ شیطان در جامعه است، هشدار داد: امانت داری و راست گفتاری باید سرلوحه مسئولین باشد و مسئولین باید این نکته را رعایت کنند تا راه های نفوذ دشمن را بر روی کشور ببندند.
حجت الاسلام رمضانی در پایان با اشاره به این که باید مردم گناه را ترک کنند، گفت: برای آنان توضیح بده که، خداوند نیکوکاران آن ها را آمرزیده و از بدکاران آن ها هم در گذشته است، مگر کسانی که شرک آورده یا موجب تجاوز و اذیت به یکی از اولیاء و دوستان من شده، یا عداوت و کینه آنان را در دل داشته باشند؛ زیرا چنین گناهانی را پروردگار نمی‌ آمرزد، مگر این­که از کار زشت خود بازگشت واقعی نمایند و آن را جبران کنند.
انتهای خبر/

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان