۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین ثبت نام دوره جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان تا ۲۵ آذر
کد خبر: ۱۱۵۸۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان قزوین اعلام کرد

ثبت نام دوره جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان تا ۲۵ آذر

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان ضمن اعلام آغاز ثبت نام دوره جدید این مرکز گفت: مهلت ثبت نام این دوره تا ۲۵ آذر است.

ثبت نام دوره جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان تا ۲۵ آذر
حجت الاسلام مسعود خمسه‌ای در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، درباره ثبت نام در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان قزوین ابراز کرد: دوره جدید آموزش علوم اسلامی ویژه دانشگاهیان استان چند روزی است که آغاز شده و تا 25 آذر نیز ادامه دارد.
وی افزود: حوزه علوم اسلامی مرکز قزوین از سال 1377 در حال فعالیت است و اکنون بیش از 300 دین پژوه در آن مشغول به فراگیری علوم و معارف اسلامی می‌باشند.
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان قزوین یادآور شد: در این حوزه، افراد می‌توانند همزمان با دروس دانشگاهی مباحثی همچون جریان شناسی فکری و فرهنگی، فقه و احکام اسلامی، تفسیر قرآن کریم، نظام سیاسی اسلام، اخلاق اسلامی، سبک زندگی اسلامی، کلام و ادیان را در قالب 60 واحد درسی فراگیرند.
خمسه‌ای در خصوص مهمترین اهداف حوزه دانشگاهیان ابراز کرد: تعلیم و تربیت دانشجویان مشتاق به اسلام بر اساس اندیشه و علوم اسلامی جهت اثرگذاری در عرصه جهاد فرهنگی، ارتقاء شخصیت معنوی دانشجویان با توجه به اهداف تمدن اسلامی، ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان و نخبه پروری فرهنگی همراه با تشکیل شبکه نخبگان فرهنگی از اهداف حوزه دانشگاهیان است.
وی اضافه کرد: اهم فعالیت‌های حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان شامل ارائه نظام تربیتی در راستای رشد معنوی دانشجویان، رشد و توانمند سازی معرفت جویان در قالب تشکیل گروه‌های جهاد علمی فرهنگی و برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی علمی و فرهنگی است.
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان قزوین خاطر نشان کرد: کلیه دانشگاهیان علاقه‌مند می‌توانند برای ثبت نام به وبگاهQazvin.hodat.ir مراجعه نمایند.
وی در پایان گفت: همه دانشگاهیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33901729 واحد برادران و شماره 33901728 واحد خواهران تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان