۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین ایران واسراییل درحال جنگ تکنولوژیک/ ایرانی ها به سرعت در حال پیشرفت هستند
کد خبر: ۱۱۴۷۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رییس شعبه اطلاعات و امنیت ارتش صهیونیستی

ایران واسراییل درحال جنگ تکنولوژیک/ ایرانی ها به سرعت در حال پیشرفت هستند

رییس شعبه اطلاعات و امنیت ارتش صهیونیستی (امان) در یک نشست تاکید کرد که « اسراییل و ایران امروز در حال جنگ تکنولوژیک هستند و ایران به سرعت در حال پیشرفت است».

ایران واسراییل درحال جنگ تکنولوژیک/ ایرانی ها به سرعت در حال پیشرفت هستند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، «هرتسی هلوی» ژنرال صهیونیست با کم ارزش خواندن برخی ارزیابی های امنیتی در این نشست گفت: اگر از من سئوال شود، آیا ایران و اسراییل در ده سال آینده وارد جنگ خواهند شد، در پاسخی غافلگیر کننده و شگفت آور خواهم گفت که ما الان هم در حال جنگ هستیم.
هلوی که سخنانش در یک نشست خصوصی در روزنامه صهیونیستی هاآرتص منتشر شده، تاکید کرد که پیشرفت های علمی و تکنولوژیک ایران، اسراییل را با خطر جدی و بسیار نزدیک مواجه کرده است.
این روزنامه صهیونیستی نوشته است که رییس شعبه اطلاعات ارتش صهیونیستی به گزارش های امنیتی از اوضاع کنونی و تهدیدهایی که اسراییل با آنها مواجه است ، نپرداخت و تنها به اشاره ای گذار بسنده کرد.
وی افزود: البته جنگ کنونی ما با ایران که بسیار مهم است یک جنگ تکنولوژیک است ، مهندسان ما و مهندسان ایرانی امروز در حال جنگ هستند و این جنگ در آینده از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد.
این ژنرال صهیونیست با ابراز نگرانی از این که « ایرانی ها درصدد هستند در این جنگ تکنولوژیک اسراییل را شکست دهند»، گفت که « مبنای نبرد تکنولوژیک بین اسراییل و ایران، امنیت و اطلاعات ، ادوات و وسایل جنگ و قدرت نظامی هریک از دو طرف است».
هلوی با ارائه یک ارزیابی بدبینانه از این جنگ تکنولوژیک ، گفت که « ما اکنون بر ایرانی ها نسبتا برتری داریم اما آنها به سرعت در حال پیشرفت و رسیدن به ما هستند».
وی افزود: تعداد دانشگاه ها و دانشجویان در ایران بعداز انقلاب 20 برابر شده اما تعداد دانشگاه ها و دانشجویان ما تنها سه و نیم برابر افزایش یافته است.
رییس شعبه اطلاعات و امنیت ارتش صهیونیستی در بخش دیگری از این سخنرانی خود به افزایش نگرانی از عملیات های جوانان فداکار فلسطینی با سلاح های سرد و انتشار فیلم های آن در شبکه های اجتماعی، گفت که اگر این عملیات ها و انتشار فیلم های آنها در سال 1948 اتفاق می افتاد ما هرگز موفق به ایجاد رژیم جعلی اسراییل نمی شدیم.
وی جنگ آینده را بسیار سخت تر و شدیدتر خواند و گفت که امروز مانند ده و یا بیست سال گذشته قادر به گسترش و حفاظت از منابع اطلاعات به دلیل تغییرات سریع در تکنولوژی و فناوری ها نیستیم.
هلوی افزود: زمان تحلیل و بررسی اطلاعات با توجه به سرعت در تغییرات فناوری ها و تکنولوژِی، بسیار اندک و کم است.
براساس این گزارش، شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که بخش حمایت از اطلاعات شعبه اطلاعات و امنیت ارتش صهیونیستی به همه افسران و سربازان دستور داده است، مراقب تلاش طرف هایی معین باشند که درصدد هستند از آنها به نفع آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) استفاده کنند.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان