۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین ابراهیمی; دایی به جای حاشیه دنبال فوتبال مدرن باشد/ کی‌روش همه کاره فدراسیون است
کد خبر: ۱۱۴۳۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

پرسپولیس با برانکو نتیجه نمی‌گیرد

ابراهیمی; دایی به جای حاشیه دنبال فوتبال مدرن باشد/ کی‌روش همه کاره فدراسیون است

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم نسبت به گذشته فرقی نکرده گفت: پرسپولیس با برانکو نتیجه نمی گیرد.

ابراهیمی; دایی به جای حاشیه دنبال فوتبال مدرن باشد/ کی‌روش همه کاره فدراسیون است
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، ناصر ابراهیمی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پرسپولیس مقابل صبا مثل همیشه بود و فرقی با گذشته نداشت. حتی بردهای پرسپولیس در این فصل هم شانسی بوده. برانکو شاید حاشیه های تیم را کمتر کرده باشد و به همین دلیل مردم و مسئولان باشگاه از او حمایت می کنند اما تحولی در پرسپولیس ایجاد نکرده است.

وی افزود: برانکو فرصت لازم را هم داشته چون کی‌روش همه کاره فدراسیون است و هر وقت دلش بخواهد لیگ را تعطیل می‌کند. بنابر این برانکو با فرصتی که داشته کاری برای پرسپولیس نکرده است. تیم هایی که مقابل پرسپولیس هستند بهتر از پرسپولیس بازی می‌کنند و نمی‌توانند بهانه بیاورند که چون هادی نوروزی فوت کرده بود روحیه نداشتند. پرسپولیس در بازی‌های قبلی هم همین بود و فرقی نکرده است. از این اتفاقات هم در مملکت ما زیاد افتاده و ای کاش امثال نوروزی را وقتی که زنده اند دریابیم. به نظر من دیدار مقابل صبا یک بازی متعادل بود و پرسپولیس فرصت آنچنانی نداشت.

وی ادامه داد: علی دایی بازیکن بسیار بزرگی بوده و باعث افتخار ایران است اما اینکه می‌گوید می خواستند بازی را برای پرسپولیس دربیاورند را قبول ندارم. در بازی‌های قبلی هم دایی همین حرف‌ها را زده و خیلی با داورها کل کل می کند. یعنی بازی‌های قبلی را هم می‌خواستند برای حریفان دایی دربیاورند؟ در این بازی صحنه آنچنانی اتفاق نیفتاد که دایی این حرف‌ها را می‌زند. چنین چیزی نبود و حتی داور می توانست برای پرسپولیس پنالتی هم بگیرد و نگرفت. دایی به جای حاشیه بیشتر به فکر فوتبال زیبا و مدرن باشد. البته صبا خوب بازی کرد اما باید بیشتر روی این تیم کار شود.

ابراهیمی درپایان گفت: پرسپولیس در ادامه لیگ هم از بحران خارج نمی‌شود و من اعتقادی به برانکو ندارم. اگر آن زمان در تیم ملی ما نتیجه گرفت در آن مقطع در تیم ما ستاره زیاد بود و هر کسی هم بود تیم ما به جام جهانی می رفت. اصلا فوتبال ایران جزو قدرت‌های آسیا است و همیشه باید به جام‌جهانی برویم و کی‌روش هم بداند که شق القمر نکرده است.

انتهای پیام/7008

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان