۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین آغاز اقدامات قانونی برای پیگرد بندر بن سلطان در اروپا
کد خبر: ۱۱۳۷۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

آغاز اقدامات قانونی برای پیگرد بندر بن سلطان در اروپا

رسانه های عربی از آغاز اقدامات قانونی برای پیگرد بندر بن سلطان رئیس سازمان اطلاعات عربستان به سبب ارتکاب جنایات جنگی( جنایاتی که مزدوران تحت فرماندهی وی در منطقه به ویژه سوریه مرتکب می شوند) خبر دادند.

آغاز اقدامات قانونی برای پیگرد بندر بن سلطان در اروپا
به گزارش صبح قزوین به نقل از رسانه های سوری، موسسه موسوم به پژوهش و اطلاع سانی دنیای واحد، مشاوران حقوقی خود را برای آماده کردن پرونده ای با هدف پیگرد بندر بن سلطان و تحویل وی به دادگاه به سبب ارتکاب جنایات جنگی فراوان و جنایات علیه بشریت و عضویت در سازمان تروریستی و برنامه ریزی و حمایت مالی از جنایات تروریستی و باج خواهی از نهادهای قانونی مامور کرده است.
این موسسه، ابتکار نضال قبلان از شخصیتهای رسانه ای مطرح عرب مبنی بر ضرورت پیگرد قانونی بندر بن سلطان بعد از بررسی اسناد و پرونده های مربوط به نقشی که بندر بن سلطان در برخی جنایات جنگی و جنایات ضد بشری و دیگر جنایات مرتبط با تروریسم و جنایات سازمان یافته ایفا کرده است، بررسی کرده است.
این موسسه پس از بررسی دیدگاهها و نظرات هماهنگ کنندگان فعالیتهایش و همچنین مشاوران حقوقی خود تصمیم گرفت، طرح نضال قبلان برای پیگرد قضایی بندر بن سلطان را دنبال کند.
این موسسه، مشاوران حقوقی خود را مامور آماده کردن پرونده حقوقی بر ضد بندر بن سلطان با هدف تحویل وی به دادگاه عادلانه به سبب دست داشتن در جنایات جنگی و جنایات ضد بشری و عضویت در سازمان تروریستی کرده است.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان