۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین باید خودمان را از کرامت اهل بیت بهره مند کنیم
کد خبر: ۱۱۲۴۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول اوقاف و امور خیریه شهرستان بوئین زهرا؛

باید خودمان را از کرامت اهل بیت بهره مند کنیم

حجت الاسلام کریمی: باید خودمان را از کرامت اهل بیت بهره مند کنیم.

باید خودمان را از کرامت اهل بیت بهره مند کنیم
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج،حجت الاسلام مرتضی کریمی در همایش گرامیداشت امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان های آوج و بوئین زهرا در محل امامزاده عبدالقهار(ع) دهستان کلنجین بیان کرد: این مراسم به همت فرمانداران ، روحانیون ، دهیاران و شوراهای اسلامی برگزار شده است که امیدواریم مورد رضایت ائمه اطهار(ع) قرار بگیرد.
وی در ادامه به روایتی از ائمه اطهار(ع) اشاره کرد و افزود:هر کس که نمی تواند به زیارت ما بیاید شیعیان صالح ما را دیدار کند ثواب زیارت برای او نوشته می شود.
کریمی پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه عنوان کرد: بقاعه متبرکه باید به قطب های فرهنگی در کشور تبدیل شوند زیرا این جایگاه نورانی منبع خیر بوده و خواهد بود.
مسئول اوقاف و امور خیریه شهرستان بوئین زهرا خاطر نشان کرد: در دهه کرامت ، میلاد کریمه اهل بیت(ع) را داریم که هشتمین اختر امامت و آن بانوی بزرگوار عظمت و شوکت خاصی به کشورمان بخشیده اند.
حجت الاسلام مرتضی کریمی ادامه داد: همه ما می توانیم اهل کرامت باشیم و از علم و نورانیت خاندان اهل بیت بهره مند شویم.
وی پیرامون حدیث پیامبر اکرم(ص) که می فرمایند:«هر شخصی یکی از اولاد مرا چه در حیات و یا ممات زیارت کند گویا مرا زیارت کرده است» گفت: قداست و حرمت امامزادگان و بقاع متبرکه باید حفظ شود و این ما هستیم که باید در این زمینه ایفای نقش کنیم.
در ادامه معاون مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت بیان کرد: در این دهه اوقاف و امور خیریه یک روز را برای تجلیلی از امامزادگان و بقاع متبرکه اختصاص داده است.
حجت الاسلام نوروزی با اعلام اینکه 264 امامزاده در سطح استان قزوین وجود دارد اظهار کرد: این افتخار را داریم که در خدمت نوادگان ائمه اطهار(ع) و خادمین آن ها باشیم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان