۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین ادعای عجيب رحمتی در مورد جایزه اي كه نكونام برد
کد خبر: ۱۱۲۳۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

انتقاد به جایزه اخلاق؛

ادعای عجيب رحمتی در مورد جایزه اي كه نكونام برد

دروازه بان استقلال ادعا كرده كه او اولویت بالاتري از نكونام براي بردن جايزه مرد اخلاق دربي داشته است، اما به خاطر کی‌روش وی را معرفی نکرده‌اند.

ادعای عجيب رحمتی در مورد جایزه اي كه نكونام برد
به گزارش صبح قزوین به نقل از بانک ورزش، در شرایطی که در محافل تحلیلی و رسانه‌ای انتقادهای فراوانی نسبت به اهدای جایزه اخلاق داربی به جواد نکونام وجود دارد، همچنان ابعاد جدید و حیرت‌انگیزی از این انتخاب فاش می‌شود.
هنگامي كه مسئولان فدراسیون اصرار داشتند با توجه به انتخاب صادقیان از پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن زمین حتما عنوان مرد اخلاق را به یک استقلالی بدهند،‌ این مساله با حاشیه‌های خاص خودش همراه شد.
ابتدا می‌خواستند فرهاد مجیدی را انتخاب کنند که او به خاطر اعتراض به برگزیده شدنش برای تست دوپینگ از این عنوان محروم ماند.
خبر می‌رسد حتی آندرانیک تیموریان هم در اولویت بالاتری نسبت به نکونام قرار داشته، اما شرایط ظاهری و موی بلند این بازیکن مانع از اعلام نام او شده تا در نهایت با کنار رفتن سه نفر، کاپیتان تیم ملی بازیکن اخلاق این مسابقه شود! حالا رحمتی ادعا می‌کند اولویت بعدی مسئولان گزینش او بوده است، اما به خاطر کی‌روش وی را معرفی نکرده‌اند.
رحمتی به دوستانش گفته: «این چیزها برایم مهم نیست.
» اگر یادتان باشد، رحمتی درباره جایزه بهترین بازیکن فصل هم که به محرم نویدکیا داده شد، بعدها گفتند که این جایزه را قرار بوده به رحمتی بدهند که کی‌روش مخالفت کرده.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان