۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین گروه‌های جهادی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان به مناطق محروم طارم (سزنق) اعزام شدند
کد خبر: ۱۰۷۲۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی استان قزوین:

گروه‌های جهادی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان به مناطق محروم طارم (سزنق) اعزام شدند

۲ گروه جهادی خواهر وبرادر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان به مناطق محروم روستاهای سزنق ،ماهین درطارم سفلی اعزام شدند.

گروه‌های جهادی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان به مناطق محروم طارم (سزنق) اعزام شدند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی، محسن چگینی ضمن تجلیل از همت دانشجویان بسیجی در عمران و آبادانی روستاها و ارتقای فرهنگ مناطق مختلف، اظهار کرد: اردوهای جهادی خودسازی، تقویت روحیه جهادی، خودکفایی داخلی و ایجاد حس مسئولیت در جامعه را در نهاد تک تک دانشجویان بارور می‌کند.
وی افزود: شرکت در اردوهای جهادی و کمک به هموطنان، نشان از همیّت و همکاری دانشجویان برای آبادانی و تقویت فرهنگ ملی و اسلامی دارد که باید این را در درون خود تقویت کنند.
مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی استان قزوین ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این اردو به مدت8روز در روستای «سزنق وماهین»طارم به اجرای برنامه‌های عمرانی( ساخت غسال خانه)، فرهنگی، علمی خواهند پرداخت.
چگینی بیان داشت: برگزاری جلسات علمی و مذهبی و تربیتی از دیگر برنامه‌های گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان است.
چگینی در پایان متذکر شد: این گروهها جهادی 30 نفربرادر و40خواهر هستند و به مدت8 روز با همکاری ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین ودانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان به مناطق محروم اطراف طارم رفته و برنامه‌های عمرانی وفرهنگی از قبیل کلاس‌های قرآن و نقاشی، احکام و کلاس کامپیوتر برای قشر کودک و نوجوان و جوان برگزار می‌کنند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان