۱۱/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۲۸ دوشنبه

صبح قزوین تحریم ها هیچ مشکلی در روند علمی کشور ایجاد نکرده است
کد خبر: ۱۰۳۶۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رییس کمیسیون تحقیق و آموزش مجلس:

تحریم ها هیچ مشکلی در روند علمی کشور ایجاد نکرده است

زاهدی: جایگاه سیستم های فازی در دنیا به گونه ای بالا رفته که تبدیل به نظریه های کاربردی شده است، به گونه ای که تا سال ۲۰۱۲، ۸۰۰ هزارمقاله در این خصوص تولید شده که نسبت به سایر رشته‌ها رقم بسیار بالایی است.

تحریم ها هیچ مشکلی در روند علمی کشور ایجاد نکرده است
به گزارش صبح قزوین، سیزدهمین کنفرانس سیستم های فازی ایران سه شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین کار خود را آغاز کرد.
افتتاحیه ی این مراسم با خوشامدگویی مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به میهمانان داخلی و خارجی آغاز شد و در ادامه  محمد مهدی زاهدی، رئیس کمیسیون تحقیق و آموزش مجلس درباره ی اهمیت این سمینار گفت: جایگاه سیستم های فازی در دنیا به گونه ای بالا رفته که تبدیل به نظریه های کاربردی شده است، به گونه ای که تا سال 2012، 800 هزارمقاله در این خصوص تولید شده که نسبت به سایر رشته‌ها رقم بسیار بالایی است.
زاهدی در رابطه با سطح علمی کشور اذعان داشت: تحریم ها هیچ مشکلی در روند علمی کشور ایجاد نکرده است و میهمانان خارجی می توانند پیام جمهوری اسلامی را به کشورهای خود ببرند.

IMG_2653

رییس کمیسیون تحقیق و آموزش مجلس در پایان سخنان خود درباره ی تاسیس شرکت های دانش بنیان تصریح کرد: ما توانایی تاسیس شرکت های دانش بنیان در همه ی زمینه های فنی، مهندسی و حتی مدیریتی را دارا هستیم و انجمن فازی ایران باید به سمت مهارتی کردن دانش در فضاهای علمی برود و اگر این شرکت ها ایجاد شود، اساتید به عنوان ستون ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خط مقدم می توانند خدمات زیادی به کشور ارائه دهند.
انتهای خبر/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان