۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اشتغال بكار روزانه ۴۵مددجو دركارگاه توليد پوشاك زندان مركزي قزوين
کد خبر: ۱۰۳۶۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئيس زندان مركزي قزوين:

اشتغال بكار روزانه ۴۵مددجو دركارگاه توليد پوشاك زندان مركزي قزوين

رئيس زندان مركزي قزوين گفت:روزانه بيش از۴۵نفر از زندانيان در کارگاه تولید پوشاک اين مركزاشتغال بكار دارند.

اشتغال بكار روزانه ۴۵مددجو دركارگاه توليد پوشاك زندان مركزي قزوين
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي اداره كل زندانهاي استان قزوين، عباس رمضاني در حاشيه بازديد از كارگاه توليد پوشاك اين مركز افزود: کارگاه تولیدپوشاك محك با هدف ایجاد اشتغال مددجویان و کسب در آمد توسط این افراد راه اندازی شده و در حال حاضر تعداد 45مددجو در این کارگاه مشغول به فعالیت می باشند .
وی اظهارداشت:بامشارکت بخش خصوصی و بنياد تعاون زندانيان استان ، کارگاه های تولیدی و خدماتی در زندان داير ومددجويان مشغول به فعالیت هستند که در جهت اشتغال زایی و باپروری آنها بسیار مهم است .
رئيس زندان مركزي قزوين در ادامه گفت : با توجه به نوع جرایم مددجویان و مدت زمان محکومیت آنان برنامه ریزی های لازم توسط واحد اشتغال و حرفه آموزی انجام شده و افراد دارای شرایط مناسب و رفتار صحیح جهت اشتغال به کارگاه ها معرفی می شوند و برای حرفه آموزی آنان نیز بامشارکت فنی و حرفه ای استان کلاسهای آموزشی در رشته های مختلف برگزار می گردد.
رمضاني به نقش بازپروری این واحد ها اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه مددجویان در دوران محکومیت دارای مشکلات بسیاری بوده و بیکاری در این مدت نیز مسائل بسیار زیادی را فراهم خواهد ساخت ایجاد اشتغال برای این افراد از بسیاری از بزه کاریها و تخلفات پیشگیری خواهد کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان