۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین شهردار و ریاست آینده شورای شهر الوند معرفی می شوند
کد خبر: ۱۰۱۹۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در حاشیه منتخبین شورای چهارم؛

شهردار و ریاست آینده شورای شهر الوند معرفی می شوند

جهت ریاست شورای شهر الوند، از بین افراد معرفی شده اشخاصی چون ابوذر عالمی و علی رضا خمسه گزینه های مطرح برای این سمت می باشند.

شهردار و ریاست آینده شورای شهر الوند معرفی می شوند
به گزارش صبح قزوین، در ایامی که گمانه زنی ها برای انتخاب شهرداران مناطق مختلف و ریاست شوراهای چهارم در سطح استان داغ می باشد و افراد زیادی از سوی مدیران در صحنه به عنوان گزینه های پیشنهادی به مسئولین معرفی می شوند، خبرهای جدیدی در این زمینه به دست ما رسیده است.
خبرنگار صبح قزوین در مصاحبه با منبع موثقی که اطلاعات جامعی از انتخاب شهردار و ریاست شورای شهر شهرستان البرز داشت، گزینه هایی که برای شهرداری الوند و شورای این شهر مدنظر می باشد را با ما در میان گذاشت.
این منبع موثق در شهر الوند اظهار داشت: برای شهرداری الوند که در حال حاضر سعید آگشته شهردار آن می باشد؛ افرادی چون علیرضا امامقلیان شهردار محمودآباد، یدالله لطفی و علی صفری از شهرداران برخی مناطق استان هستند، نیز جزء افراد معرفی شده برای این سمت می باشند.
وی ادامه داد: به احتمال 90 درصد سعید آگشته به عنوان شهردار برای دوره بعدی در این سمت باقی نمی ماند و شورای چهارم از بین افراد معرفی شده شهردار جدید را انتخاب خواهند کرد.
این شهروند در ادامه تصریح کرد: برای ریاست شورای شهر الوند نیز از بین افراد معرفی شده اشخاصی چون ابوذر عالمی و علی رضا خمسه گزینه های مطرح برای این سمت می باشند.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان