۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین دولت روحانی به شاخصه های دولت شهید رجائی ملبس باشد
کد خبر: ۱۰۱۹۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام حسینی:

دولت روحانی به شاخصه های دولت شهید رجائی ملبس باشد

نماینده مردم قزوین در مجلس: دولت یازدهم اگر می خواهد که مسیر موفقيت را قدرتمندانه طی کند باید ملبس به شاخصه هایی باشد که در دولت شهید رجایی وجود داشت.

دولت روحانی به شاخصه های دولت شهید رجائی ملبس باشد
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با ااشاره به شاخصه های دولت شهید رجایی در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین، اظهار داشت: شهید رجایی چند ویژگی مهم داشت که او را به عنوان رئیس جمهوری مردمی، موجه و الگویی برای دیگر دولت ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی قرار داده است.
وی ادامه داد: ولایت مداری از مهمترین شاخصه های دولت شهید رجایی بود.
امام خمینی (ره) در رابطه با ایشان  فرمودند: "ممکن است رجایی علمش کم باشد اما عقلش زیاد است.
" اما برخی ها علمشان زیاد می باشد اما عقلشان کم است، مثل بنی صدر که اینگونه بود و با سیاست های اشتباهش و همکاری پنهانی که با آمریکا و ضد انقلاب ها داشت کشور را به آشوب کشاند.
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: سومین شاخصه دولت این شهید بزرگوار توجه ویژه به محرومین و مستضعفین بود که وی در این راه  فداکاری زيادي از خود نشان داد و یکی از عللی می باشد که مردم او را به عنوان رئیس جمهوری که همیشه در یادها و دلها باقی است، می شناسند.
این مسئول تصریح کرد: چهارم ویژگی دولت شهید رجائی این بود که دنبال تجملات و خوش گذرانی برای اعضاي هیئت دولت نبود.
ساده زیستی وی ، وزرای کابینه و نخست وزیرش که شهید باهنر بود نیز گویای این امر بود.
حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: از ديگر خصيصه هاي قابل توجه ،  محكم بودن وي در مقابله با استكبار مي باشد.
اين شهيد والامقام به دنبال اين به اصطلاح آداب سیاسی که بسياري از سياسيون، امروزه برای خود قائلند و نمي خواهند در مقابل دنیای غرب خود را خراب نمايند و به همين علت موضع خاصی نمی گیرند،  نبود و در سازمان ملل با سخنرانی زیبا و عزتمندانه ای که داشت خود را به جهانیان نشان داد.
وی در ادامه اذعان داشت: دولت یازدهم اگر می خواهد که مسیر موفق و قدرتمندانه ای را طی کند باید ملبس به شاخصه هایی باشد که در دولت شهید رجایی وجود داشت.
این نماینده مجلس اعلام کرد: دولت حجت الاسلام روحانی و کابینه اش نباید تجمل گرا باشند چون فقط با ساده زیستی است که می توان توجه مردم را به خود جلب کرد چون یکی از راه های همزاد پنداری و همراهی با ملت، هماهنگی نوع زندگی با آنها خواهد بود.
حجت الاسلام حسینی در پایان خاطرنشان کرد: از ملاک های دیگری که دولت دکتر روحانی باید دارا باشد، توجه به محرومین و مستضعفین است و مورد دیگر ولایت مداري  است.
چون امام خمینی(ره) فرمودند:" پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور شما آسیبی نرسد.
" چون توصیه های رهبری همچون چراغي است که ما را از افتادن در بزنگاه های خطر دور می سازد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان