۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین تامین امنیت رژیم اشغالگر قدس به بهای کشتار مردم مصر
کد خبر: ۱۰۱۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تامین امنیت رژیم اشغالگر قدس به بهای کشتار مردم مصر

تامین امنیت رژیم اشغالگر قدس به بهای کشتار مردم مصر
واژه " انقلاب " از نظر سیاسی دارای چهار وجه می باشد.
ایدئولوژی ، رهبری و مردم که همراه با خشونت باشد.
مطابقت انقلاب اسلامی مردم مصر با این اصول از همان ابتدا نشان می داد که این انقلاب ابتر و ناقص بوده و به عبارت بهتر هنوز در ابتدای راه قرار دارد و برخلاف تصور بسیاری از مردم که با برکناری حسنی مبارک کار را تمام شده می دانستند باید به نارسایی ها و اشکالات آن توجه می شد.
سیستم سیاسی مصر که زیر نظر غرب زده های مصری طراحی و پیاده شده است در مقابل هرگونه تغییر و گرایش به سوی ارزش های اسلامی مقاومت می کند.
تفضل و برتری ارتش مصر بر سیاسیون، راز و رمز این مقاومت بوده و برای پیروزی انقلاب مصر باید ایدئولوژی اسلامی در فکر و ذهن امرای ارتش وارد شده و به فطرت الهی خویش بازگردند.
متاسفانه نهضت اخیر مصر از عدم وجود رهبری واحد رنج شدید می برد و به همین دلیل نیز نشر و گسترش ایدئولوژی اسلامی در جامعه مصری و طبیعتا در قشر نطامی آن با مشکل مواجه شده است و حرکت و پیشرفت انقلاب را با مشکل جدی مواجه نموده است.
رسیدن به اهداف متعالی و موفقیت در حرکت های اسلامی مستلزم وجود رهبری الهی در جوامع اسلامی است امری که ما شاهد آن در مصر نبودیم.
اشتباهات انقلابیون مصر و تحلیل نادرست آنها از اوضاع جهان اسلام نیز عامل دیگری در بن بست ایجاد شده می باشد.
بصیرت و دشمن شناسی عامل موفقیت انقلاب های اسلامی است.
متاسفانه عده ای از اخوانی های مصر از توطئه صهیونیست ها غافل شده و در موضوع سوریه با آواز غربی ها رقصیدند و خنجر دوستان ظاهریشان بر پشت آنها نشست.
اینان بر خلاف خواست انقلابیون با دشمن صهیونیستی از در سازش برآمده و از سر یاس وارد شدند و این امر از یک طرف باعث جری تر شدن اسرائیل و حامیان غربی آن شد و از سوی دیگر در داخل مصر نیز موجب سرخوردگی نیروهای انقلابی گردید.
پتانسیل فراوان انقلاب های اسلامی در مواجهه با دشمنان اسلام و در راس آن رژیم اشغالگر قدس همواره غربی ها و فرزند نامشروع آنها یعنی اسرائیل را آزرده است.
استراتژیست های غربی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نسبت به تحولات جهان اسلام که به نوعی رابطه معنوی با ایران دارند حساس شده اند و سیاسیون آنها نیز تمام تلاش خود را برای در نطفه خفه کردن حرکت های اصیل اسلامی صرف کرده اند.
نیروی های نظامی اکثر کشورهای اسلامی که بر مبنای اصول سکولارسم بنا نهاده شده به عنوان یک اهرم بازدارنده  در این پروسه عمل کرده است.
به عبارت بهتر کشتار مردم مسلمان مصر به دست نظامیان وابسته به غرب در واقع مقدمه تامین امنیت رژیم نامیمون صهیونیستی می باشد.
به نقل از وبلاگ حکمت

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان