۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین اعتراف سرویس جاسوسی آمریکا به قانون شکنی
کد خبر: ۱۰۰۳۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

اعتراف سرویس جاسوسی آمریکا به قانون شکنی

آژانس امنیت ملی آمریکا با انتشار بیانیه ای به قانون شکنی نیروهای خود در جاسوسی از مردم آمریکا و دیگر کشورهای جهان اعتراف کرد.

اعتراف سرویس جاسوسی آمریکا به قانون شکنی
به گزارش صبح قزوين، آژانس امنیت ملی آمریکا که نظارت بر 16 نهاد اطلاعاتی این کشور را بر عهده دارد همچنان مورد انتقادهای شدید داخلی و خارجی قرار دارد.

در همین رابطه عصر دیروز جمعه آژانس امنیت ملی آمریکا بیانیه ای را صادر کرده که آسوشیتدپرس در توضیح این بیانیه می نویسد : آژانس امنیت ملی آمریکا اعلام کرده که برخی از کارشناسان آن آگاهانه و از روی عمد از قوانین موجود برای جاسوسی تخطی کرده و قانون را زیر پا گذاشته اند.

در این بیانیه آمده است : نمونه های معدودی از نقض قوانین به صورت آگاهانه و از روی عمد وجود دارد، اما هیچ کدام از آنها شامل نقض قوانین داخلی این سازمان نمی شود.

به گزارش مهر، آژانس امنیت ملی آمریکا تلاش کرده تا در بیانیه ای ضمن اعتراف به قانون شکنی نیروهای خود این طور وانمود کند که بر اساس قوانین داخلی موجود در سرویس های جاسوسی آمریکا چنین بی قانونی ها جرم نیست.

آژانس امنیت ملی آمریکا، پیشتر اعلام کرده بود که اقدامات آن در جاسوسی از شهروندان آمریکایی و دیگر کشورهای جهان امری قانونی است.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان