۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین افزایش ۵۰ درصدی نرخ کرایه‌ اتوبوس درون شهری
کد خبر: ۳۵۴۲۳۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۷ ساعت: ۱۰:۵ ↗ لینک کوتاه

در جلسه علنی شورای شهر قزوین تصویب شد؛

افزایش ۵۰ درصدی نرخ کرایه‌ اتوبوس درون شهری

در جلسه علنی شورای شهر قزوین لایحه افزایش ۵۰ درصدی نرخ اتوبوس‌های درون شهری به تصویب رسید.

افزایش ۵۰ درصدی نرخ کرایه‌ اتوبوس درون شهری
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در جلسه علنی شورای شهر، لایحه شهرداری قزوین مبنی بر افزایش نرخ کرایه اتوبوس و مینی بوس درون شهری قزوین وتعرفه سرویس‌های دربستی، خدمات تحت نظارت وخدمات نقل وانتقال اتوبوس مورد موافقت و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرارگرفت.

تصویب افرایش نرخ اتوبوس درون شهری

براساس این طرح تا پایان سال 1401 تعرفه کرایه اتوبوس با شهروند کارت هزار تومان و به صورت نقدی 1500 تومان خواهد بود و 50 درصد افزایش پیدا می‌کند؛ همچنین بر مبنای این لایحه، تعرفه سرویس های دربستی و تعرفه خدمات تحت نظارت نسبت به سال 1399 افزایش 30 درصدی خواهد داشت.

همچنین در جلسه علنی شورای شهر، لایحه شهرداری قزوین پیرامون تمدید و افزایش کمک هزینه ماهیانه به مبلغ 30 میلیون تومان به منظور نگهداری معتادین متجاهر به کمپ‌های خصوصی و در وجه موسسه گام سفید مورد موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرارگرفت و تصویب شد.

تجلیل شورای شهر از پرستاران نمونه قزوین

در ادامه این جلسه به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و گراميداشت مقام پرستار، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از تلاش‌های جمعی از پرستاران برگزیده بيمارستان هاي استان قزوین تقدیر کردند.

اين مراسم در صحن علنی شورای شهر قزوین و با حضور دكتر بهرامی از دانشگاه علوم پزشکی قزوین، نصیری رییس سازمان نظام پرستاری استان و ارداقیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار و از تلاش شبانه‌روزي پرستاران قدرداني و از پرستاران برگزیده استانی و کشوری با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان