۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین راهداران قزوین به ۸ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند
کد خبر: ۳۴۶۲۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۲ ساعت: ۸:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

راهداران قزوین به ۸ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از امدادرسانی راهداران این استان به هشت خودروی فاقد زنجیر چرخ در گردنه کماسار طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. 

راهداران قزوین به ۸ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند
اسماعیل تربره در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بارش برف در محورهای الموت و کامل نبودن امکانات خودروها باعث گرفتار شدن برخی خودروها با تعداد ۱۵ سرنشین در این محور شد که با حضور به موقع  عوامل راهداری الموت و شهرستان قزوین نجات یافته و خودروی آنها رهاسازی شد.
 
وی با تاکید بر تجهیز خودرو به زنجیر چرخ در هنگام بارش برف اضافه کرد: بستن زنجیر چرخ یکی از ضروریات اصلی رانندگی در جاده برفی است که عدم رعایت آن از سوی برخی از رانندگان موجب سر خوردن خودروها، ایجاد ترافیک و خروج خودرو از جاده می‌شود. 
 
تربره ادامه داد: بارش برف از عصر دیروز جمعه در مناطق الموت و آبیک آغاز شده بود که بلافاصله پس از شروع بارش تیم‌های راهداری عملیات نمک پاشی را در این راه‌ها آغاز کردند. 
 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بر خودداری از سفر در هنگام بارش برف تاکید کرد و از مردم خواست هرگونه اطلاعات از وضعیت راه‌های استان و کشور را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ دریافت کنند.
 
گفتنی است؛ قزوین پنجمین استان کشور از نظر تعداد گردنه‌های برف گیر است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان