۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ۳۷۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری هستند/ تمدید محدودیت‌ها طی هفته جاری
کد خبر: ۳۴۵۴۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۶ ساعت: ۸:۴۰ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین:

۳۷۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری هستند/ تمدید محدودیت‌ها طی هفته جاری

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: شرایط بسیار نگران کننده است؛ لذا با توجه به وضعیت حاکم در استان به لحاظ افزایش میزان پذیرش بیماران کرونایی و هم تعداد فوتی‌ها، برای هفته سوم محدودیت‌ها را در نظر گرفتیم.

۳۷۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری هستند/ تمدید محدودیت‌ها طی هفته جاری

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به وضعیت کرونا در استان اظهار کرد: با توجه به شیب صعودی آمار مبتلایان به کرونا در استان مجبور شدیم ۲۰۰ تخت بیمارستانی برای پذیرش بیماران کرونایی اضافه کنیم که این خود یک زنگ خطری است.

وی افزود: متاسفانه با افزایش آمار بیماران کووید۱۹ با کمبود شدید اکسیژن برای بیماران مواجه هستیم که مجبور به استفاده از کپسول‌های اکسیژن شدیم، زیرا یکی از مهم‌ترین نیازهای بیماران کرونایی استفاده از اکسیژن است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین تصریح کرد: هم اکنون شرایط بسیار نگران کننده است؛ لذا با توجه به وضعیت حاکم در استان به لحاظ افزایش میزان پذیرش بیماران کرونایی و هم تعداد فوتی‌ها، برای هفته سوم محدودیت‌ها را درنظر گرفتیم.

۹۸ بیمار کرونایی قزوین در وضعیت حاد بیماری هستند

وی عنوان کرد: براساس این محدودیت در تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های خصوصی، کلاس‌ها به صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

این مقام مسئول عنوان کرد: طی هفته جاری تالارهای پذیرایی با حداکثر ۳۰درصد ظرفیت می‌توانند فعالیت کنند و صندلی‌های اضافی باید جمع شده و در یک انبار توسط ناظر بهداشتی پلمب شود.

وی با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۶۳ بیمار جدید با علائم قطعی کرونا در مراکز درمانی استان پذیرش شدند و آمار بیماران بستری به ۳۷۶نفر رسیده است.

حبیبی در پایان گفت: هم اکنون ۹۸ بیمار کرونایی استان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و متاسفانه چهار نفر از هم استانی‌ها هم در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ فوت کردند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان