۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین فوت ۱۲۷ بیمار کووید۱۹ در شبانه‌روز گذشته
کد خبر: ۳۴۴۶۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۱۹ ساعت: ۱۴:۴۲ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد

فوت ۱۲۷ بیمار کووید۱۹ در شبانه‌روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۶۶۹ نفر رسید.

فوت ۱۲۷ بیمار کووید۱۹ در شبانه‌روز گذشته

به گزارش سرویس سلامت صبح قزوین؛ سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز 19 شهریور 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2313 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند که 1229 نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید19 در کشور به 393 هزار و 425 نفر رسید، گفت: متأسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 127 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 22 هزار و 669 نفر رسید.

لاری با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون 339 هزار و 111 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، افزود: 3735 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: تاکنون سه میلیون و 457 هزار و 743 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری در پایان گفت: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: دانا

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان