۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اختصاص یک میلیارد تومان برای تامین لوازم یدکی تاکسیرانان قزوینی
کد خبر: ۳۴۴۰۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۹ ساعت: ۱۵:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین خبرداد

اختصاص یک میلیارد تومان برای تامین لوازم یدکی تاکسیرانان قزوینی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: بنا بر مصوبه شورای شهر و تایید فرمانداری، یک میلیارد تومان برای تامین لوازم یدکی رانندگان اختصاص یافت.

اختصاص یک میلیارد تومان برای تامین لوازم یدکی تاکسیرانان قزوینی

اسماعیل عرشیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: سال گذشته ۷۶ درصد از رانندگان تاکسی در قزوین از طرح فروش روغن و لاستیک یارانه‌ای استقبال کردند.

وی افزود: بنا بر مصوبه شورای شهر و تایید فرمانداری، یک میلیارد تومان برای تامین لوازم یدکی رانندگان اختصاص یافت.

عرشیان عنوان کرد: در مرحله اول، ۲۰۰ میلیون تومان از این اعتبار برای تامین لاستیک تعدادی از تاکسیرانان دارای پژو ۴۰۵ اختصاص یافته است.

لاستیک‌ها ۳۰ درصد زیر قیمت بازار در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد

وی با بیان اینکه هزار و ۳۰۰ نفر از رانندگان تاکسی دارای خودروی پژو ۴۰۵ هستند، گفت: در مرحله نخست ۳۵۰ نفر از این رانندگان مشمول این طرح می‌شوند و برای هر جفت لاستیک قیمت ۵۶۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است، اما با توجه به نوسان بازار احتمال تغییر قیمت وجود دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: تا پایان امسال به تناوب، لاستیک سایر رانندگان پژو ۴۰۵، پراید، آریو و ون نیز تامین و توزیع می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه لاستیک‌ها ۳۰ درصد زیر قیمت بازار در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد؛ بیان کرد: به رانندگان مشمول طرح برای دریافت لاستیک پیامک داده می‌شود و خواهشمندیم طبق زمان‌بندی اعلام شده به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند در غیر این صورت پاسخگوی آن‌ها نخواهیم بود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان