۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین اجرای طرح فاتح ۳ و دستگيري ۹ سارق در قزوین
کد خبر: ۳۴۳۲۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۱۲ ساعت: ۱۳:۵۲ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین؛

اجرای طرح فاتح ۳ و دستگيري ۹ سارق در قزوین

فرمانده انتظامي استان قزوین از اجراي طرح فاتح ۳ و دستگيري ۹ سارق و ۱۳ فروشنده مواد مخدر در شهرستان قزوین خبر داد.

اجرای طرح فاتح ۳ و دستگيري ۹ سارق در قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

عدم توجه به جلو حادثه آفرید

سرپرست پليس راه استان قزوين گفت: در اثر واژگون شدن يك دستگاه پژو پرشیا در محور "قزوین -تهران" يك تن جان خود را از دست داد و 3 نفر به شدت مجروح شدند.

سرهنگ قدرت حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبني بر يک مورد واژگونی خودرو پژو پرشیا در محور "قزوین -تهران"، بلافاصله ماموران پلیس راه و انتظامی شهرستان قزوین برای بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک دستگاه پژو پرشیا بر اثر برخورد با سکوی عوارضی از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرپرست پليس راه استان قزوين عنوان کرد: در این سانحه یک نفر از سرنشینان در دم فوت و راننده و دو سرنشین دیگر خودرو مورد نظر مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی بیان کرد: علت وقوع اين حادثه رانندگي توسط كارشناسان پليس راه عدم توجه به جلو اعلام شده است.

سرپرست پليس راه استان قزوين در پایان به رانندگان توصيه كرد قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت کنند تا شاهد چنين حوادث ناگواري نباشيم.


اجرای طرح فاتح ۳ و دستگيري 9 سارق در قزوین

فرمانده انتظامي استان قزوین از اجراي طرح فاتح ۳ و دستگيري 9 سارق و 13 فروشنده مواد مخدر در شهرستان قزوین خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت عمومي مردم، طرح فاتح ۳، طي روز گذشته در شهرستان قزوین اجرا که موجب دستيابي به توفيقاتي در زمينه کشف و دستگيري شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در اجرای این طرح مقدار 47 کیلو و 112 گرم انواع مواد مخدر و 11 عدد ادوات دخانی کشف و تعداد 13 توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.

وي اضافه کرد: در اين طرح همچنین ماموران انتظامی موفق به دستگیری 9 سارق و کشف 13 فقره انواع سرقت و 6 فقره اقلام سرقتی خرد از سارقان و مالخران شدند.

حاجیان بیان کرد: بازدید از 121 باب واحد صنفی و پلمب 18 واحد صنفی متخلف، اخطار تعطیلی و پلمب 38 واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط و نداشتن پروانه کسب، کشف 11 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، 48 عدد پایه قلیان و یک هزار عدد قرص غیرمجاز از دیگر اقدامات و توفیقات پلیس در راستای اجرای طرح فاتح 3 بوده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: در راستای افزایش ایمنی ترددهای درون شهری و امنیت عابران پیاده 300 راننده متخلف اعمال قانون و 18 دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: 13 مزاحم خیابانی و 9 اراذل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشتند دستگیر و کلیه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

حاجیان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری در شهرستان بویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

واژگونی خودرو ماکسیما جان راننده را گرفت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان قزوین از واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان ماکسیما و مرگ راننده آن در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ رحیم خامدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر حادثه رانندگی در جاده "روستای قدیم آباد" بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودروی نیسان ماکسیما بر اثر برخورد با گاردریل جاده مورد نظر واژگون که بر اثر این سانحه، راننده خودرو به دلیل شدت جراحات جان باخت.

وی بیان کرد: علت وقوع اين حادثه رانندگي توسط كارشناسان پليس راه، عدم توجه به جلو اعلام شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین با تاکید بر احتیاط و دقت لازم به رانندگان توصیه کرد تا در هنگام رانندگي ضمن توجه به اطراف و علائم هشدار دهنده، توجه کافی به جلو و محیط اطراف داشته تا سفری آسوده خاطر و بدون هیچ گونه حادثه ناگواری داشته باشند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان