۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین افزایش بیماران مشکوک به کرونا در بوئین زهرا
کد خبر: ۳۴۲۶۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۲ ساعت: ۱۱:۲۱ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار خبر داد

افزایش بیماران مشکوک به کرونا در بوئین زهرا

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: مراسمات عروسی و بازارروزها باعث شده که بوئین‌زهرا در شرایط ویژه قرار گیرد و شاهد افزایش بیماران مشکوک به کرونا در این شهرستان هستیم.

افزایش بیماران مشکوک به کرونا در بوئین زهرا
منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با بیان اینکه شهرستان بوئین‌زهرا نیاز به مراقبت بیشتری درباره کرونا دارد، اظهار کرد: مراسمات عروسی و بازارروزها باعث شده که بوئین زهرا در شرایط ویژه قرار گیرد و شاهد افزایش بیماران مشکوک به کرونا در این شهرستان هستیم.

وی افزود: بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان باید به شرایط عادی برگردد؛ چراکه بیمارستان بوعلی و ولایت می‌تواند کافی باشد؛ ۴۸ تخت “ای سی یو” و “سی سی یو” هم به زودی افتتاح خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار قزوین یادآور شد: براساس دستور سازمان امور استخدامی نیز آبدارخانه‌های ادارات باید تعطیل شود و پذیرایی به مانند قبل از کرونا نداریم و این مسائل در ادارات حتما باید مراعات شود.

بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها به حالت عادی بازمی‌گردند

وی با بیان اینکه نماز جماعت در ادارات با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود، تصریح کرد: تالارهای پذیرایی همچنان تعطیل است و منتظر تصمیم ستاد ملی هستیم و برگزاری مجامع شرکت‌ها تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نیست.

این مقام مسئول گفت: نظارت بر رستوران‌ها باید انجام شود و با ۵۰ درصد ظرفیت کار کنند؛ همچنین ماسک و مواد ضدعفونی را در اختیار مشتریان قرار دهند.

حبیبی در پایان گفت: مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی استان فعلا لغو شده و گرمابه‌های سطح شهر قزوین هم تعطیل است؛ کسب و کارهایی که مستحق هستند و واقعا نیاز دارند، باید شناسایی شوند.

انتهای پیام/ 1300

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان