۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین فعالیت ۸۰۰ جهادگر قزوینی در مناطق سیل‌زده لرستان
کد خبر: ۳۳۹۵۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ ساعت: ۱۲:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج سازندگی استان خبر داد

فعالیت ۸۰۰ جهادگر قزوینی در مناطق سیل‌زده لرستان

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به فعالیت ۸۰۰ نیروی جهادی از قزوین در مناطق سیل زده گفت: ۴۵۰ واحد مسکونی در شهرستان‌های لرستان به دست بسیجیان و جهادگران استان قزوین بازسازی و احداث شد.

فعالیت ۸۰۰ جهادگر قزوینی در مناطق سیل‌زده لرستان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اجلاس عمومی مجمع جهادگران استان قزوین ظهر امروز(سه شنبه) با حضور آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، سرهنگ حمزه برین معاون اجرایی سپاه استان، سرهنگ صاق پور مسئول بسیج سازندگی سپاه استان، سرهنگ شیخ حسنی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، نمایندگان ولی فقیه در سپاه ناحیه و سپاه شهرستان البرز و جهادگران عرصه سازندگی در سالن جلسات سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین برگزار شد.

سرهنگ مهدی صادق پور در این اجلاس با بیان اینکه حرکت‌های جهادی را از سال ۹۶ آغاز کردیم، اظهار کرد: صندوق‌های محله محور و محله یاری و حرکت جهادی در بسیج سازندگی پیگیری می‌شود و باتوجه به حوادثی که امسال رخ داد نیز هیئت‌های اندیشه‌ورز را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه حتما خیرین و جهادگران باید در عرصه حضور داشته باشند، افزود: باتوجه به حادثه سیل امسال نیز هیچوقت سابقه نداشته که ۸۰۰ نفر جهادگر به استانی دیگر اعزام شوند که خوشبختانه ماموریت ما با موفقیت به اتمام رسید و پروژه‌ها افتتاح خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: بسیج دانشجویی هم به صورت خودجوش پای کار بودند که به صورت ناحیه دیده شده و کار جهادی مانند یک تیر در چشم دشمنان ما است و در شرایط بحرانی نشان دادیم که خادم ملت هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه گاهی در انعکاس اخبار کارهای جهادی کوتاهی می‌کنیم، تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که کادرسازی انقلاب در همین گروه‌های جهادی اتفاق می‌افتد و قرار بر این شده که از بین ۲۲ قشر بسیج نماینده داشته باشیم.

صادق‌پور ادامه داد: در صدد هستیم تا حرکت‌های جهادی از قالب اردو خارج شده و به صورت گفتمان جهادی دربیاید و از ظرفیت نخبگان در این مجامع استفاده می‌کنیم چراکه شرایط کنونی کشور نیز همت و تلاش جهادگران را می‌طلبد.

وی در پایان با بیان اینکه بسیاری از جهادگران استان قزوین در استان گلستان و لرستان حضور داشتند که در کمک به مردم سیل زده اقدام کردند، ابراز کرد: ۴۵۰ واحد مسکونی در شهرستان‌های لرستان به دست بسیجیان و جهادگران استان قزوین بازسازی یا احداث شد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان