۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین جامعه علوم پزشکی در سیاست بازی‌ها و جناح بازی‌ها ورود نکند
کد خبر: ۳۳۹۰۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۲۳ ساعت: ۱۴:۵۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

جامعه علوم پزشکی در سیاست بازی‌ها و جناح بازی‌ها ورود نکند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: جامعه علوم پزشکی در سیاست بازی‌ها و جناح بازی‌ها ورود نکند.

جامعه علوم پزشکی در سیاست بازی‌ها و جناح بازی‌ها ورود نکند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار دکتر پیمان نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به اهمیت امنیت و سلامت در جامعه، اظهار کرد: پیوند جدی بین سلامت و امنیت وجود دارد و در نظام دینی امنیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به آیاتی از از قرآن کریم در باب امنیت تشریح کرد: هنگامی که حضرت ابراهیم(ع) خانه خدا را ساخت قبل از اینکه شهری در اطراف آن احداث شود از خداوند طلب امنیت می‌کند و شاخصه امنیت را قبل از شاخصه‌های دیگر قرار می‌دهد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه اگر در سلامت کوتاهی شود زیرساخت‌های امنیت به مخاطره می‌افتد، افزود: سلامت جامعه نقش مهمی در امنیت دارد و ضروری است خدمات سلامت هر روز افزایش پیدا کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه تأکید کرد: حفظ جایگاه و استقلال دانشگاه علوم پزشکی بسیار مهم است و این دانشگاه و جامعه علوم پزشکی استان نباید در سیاست بازی‌ها و جناح بازی‌ها ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه عدم شرکت در سیاست‌بازی و جناح بازی به معنای عدم ورود در سیاست نیست، بیان کرد: مجموعه علوم پزشکی استان باید نسبت به سیاست‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری حساس باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: برای پیشرفت استان قزوین در زمینه‌های مختلف از جمله حوزه سلامت باید دقت کرد تا مدیران و این حوزه مهم دچار آفت سیاست‌زدگی نشوند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان