۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ملت در خنثی‌سازی نفوذ نقش اول و آخر را دارد/ عده‌ای برای کمرنگ کردن ارزش‌های اصیل به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند
کد خبر: ۲۱۶۸۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۳ ساعت: ۱۱:۲۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین;

ملت در خنثی‌سازی نفوذ نقش اول و آخر را دارد/ عده‌ای برای کمرنگ کردن ارزش‌های اصیل به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزویندر جمع عزا داران امام حسین در حسینه شالی با تشریح انحرافات مردم کوفه قبل از حادثه کربلا بیان کرد: اگر بصیرت لازم را برای سپردن پست‌های کلیدی به افراد نداشته باشیم نفوذ ایجاد می‌شود.

ملت در خنثی‌سازی نفوذ نقش اول و آخر را دارد/ عده‌ای برای کمرنگ کردن ارزش‌های اصیل به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین شب گذشته(شنبه) در حسینیه آیت الله شالی اظهار کرد: یک سوال اساسی در موضوع عزاداری سیدالشهدا برای ما به وجود می‌آید که چه حادثه‌ای در جامعه دینی آن زمان رخ داد که باعث شد یاران و دوستداران اهل بیت(ع) فاجعه کربلا را رقم زدند.

وی در ادامه افزود: بسیاری از افرادی که در خون امام حسین(ع) شریک شدند از کسانی بودند که به پیامبر(ص) و امام علی(ع) ایمان داشتند و در رکاب ایشان با دشمن جنگیده بودند.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب ما استمرار حرکت عاشوراست، عنوان کرد: باید فکر کنیم که آیا جامعه اسلامی امروز ما هم ممکن است به سرنوشت مردم کوفه و یاران و اصحاب پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) دچار شود؟ بنابراین باید بصیرت داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما وارث این انقلاب مردمی هستیم که یکی از نعمات الهی است و خدای متعال در بین ملل جهان ایران را برای بخشیدن نعمت خود انتخاب کرد و مردم ایران نیز برای شکرگذاری بیش از 200 هزار شهید، 800 هزار جانباز و ده‌ها هزار آزاده تقدیم کرده است.

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: شهدای ما برای دستیابی عده‌ای به قدرت هستی خود را از دست ندادند، ملت ایران برای اعتلای کلمه الله و تحقق آرمان‌های امام حسین(ع) شهید و جانباز داده است و باید بپرسیم تکلیف ما در وضعیت امروز جامعه چیست؟

وی یادآور شد: یکی از علل رخداد حادثه عاشورا از دست رفتن ولایتمداری مردم بود زیرا التزام عملی به توصیه‌های رهبر خود نداشتند؛ از لحظه‌ای که اولین انحراف ایجاد شود بدانید که صراط مستقیم محو خواهد شد.

سردار شاهرخی اذعان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وجود رهبری عادل، شجاع و پرهیزگار و عادل بزرگترین نعمتی است که خدای متعال به ملت ایران عطا کرد و می‌توان گفت پس از امام زمان(عج) در روی کره زمین فردی عابدتر از رهبر ایران وجود ندارد.

وی با طرح این سوال که تکلیف ما در برابر وجود نعمت رهبری چیست؟ بیان کرد: اگر مانند 37 سال گذشته شکرگذار بودیم، جنود شیطان نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد.

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب 2 تاکید مهم نسبت به مردم دارند، گفت: مورد اول این است که مراقب باشید دشمنی آمریکا در نگاه شما کمرنگ نشود، این دشمن غدار، کینه توز، اعتلا و سعادت مردم ایران را نمی‌خواهد.

وی افزود: ایران پرچمدار یک رسالت الهی است و به دنبال احقاق حقوقی است که از سوی خداوند بر دوش ما قرار داده شده است زیرا با تحقق آنها مرگ استکبار فرا خواهد رسید؛ دشمن مرگ خود را در موفقیت جمهوری اسلامی می‌بیند بنابراین تمام جنود خود را برای سرنگونی نظام ما به کار گرفته است.

این مسئول یادآور شد: چندسال پیش اوباما به رهبرمعظم انقلاب نامه می‌نویسد و می‌گوید گذشته‌ها را فراموش کنید و بین ما رابطه‌ای بر پایه صلح و دوستی برقرار باشد؛ اما 2 روز پس از انتشار این نامه، فتنه گران ملعون سال 88 آشوب به پا می‌کنند آمریکا به حمایت از آنها برمی‌خیزد و پشت پا به وعده و نامه خود می‌زنند براساس همین عملکردهاست که رهبری می‌فرمایند آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی با اشاره به دومین توصیه رهبری ابراز کرد: باید مراقب تاکیدات رهبری درباره نفوذ در کشور باشید، ایشان می‌فرمایند؛ "من نگران نفوذ امنیتی و جاسوسی نیستم زیرا وجود سازمان‌هایی در این زمینه عامل امنیت است"؛ پس نگرانی رهبری از چیست؟ چرا نگرانی رهبری از نفوذ از مسائل امنیتی نیز بیشتر است؟

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه رهبری نگران نفوذ فرهنگی و سیاسی هستند، عنوان کرد: امام راحل فرمودند:" من در میان شما باشم یا نباشم اجازه ندهید انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد،"، حال باید پرسید انقلاب چگونه به دست نامحرمان می‌رسد؟ نقش ملت در ایجاد این بستر چیست؟

وی تصریح کرد: اگر بصیرت لازم را برای سپردن پست‌های کلیدی به افراد نداشته باشیم نفوذ ایجاد می‌شود، افرادی باید انتخاب شوند که به انقلاب التزام علمی داشته باشند اگر در شعار و زبان بگویند رهبری اما در عمل پایبند نباشند، مصداق کامل نفاق هستند.

سردار شاهرخی با بیان اینکه برای نفوذ نیاز به بمباران و حضور جنگنده‌های نظامی نیست، گفت: حضور جاسوس‌هایی در سیستم حکومتی همه راه‌ها را هموار می‌کند و اطلاعات محرمانه کشور به بیرون منتقل می‌شود.

وی خطاب به مسئولان وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: امروز چرا باید اسم شهید محمدحسین فهمیده که امام راحل وی را رهبر خود می‌داند از کتابهای درسی حذف شود؟ این مصداقی از نفوذ فرهنگی است.

این مسئول ادامه داد: امام خمینی(ره) می‌فرمودند:" روزی که ملت و دولت ما کاخ نشین شود مرگ ما فرا رسیده است" خدا نیاورد روزی که اشراف حاکمیت این ملت را در دست بگیرند؛ چرا زمانی که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند باید با حقوق بگیران نجومی برخورد شود، عده‌ای می‌گویند این افراد ذخیره‌های انقلاب هستند؟

وی تاکید کرد: رهبری نگران معیشت مردم هستند و اقتصاد مقاومتی را اصل اقتصاد کشور می‌دانند؛ اما عده‌ای توجه نمی‌کنند. گمرگ می‌گوید با رفع تحریم‌ها توانستیم لاستیک فرغون وارد کنیم آیا مشکلات ما این بود؟ چرا به شعور مردم توهین می‌کنید؟

فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب اسلامی باید تحقق پیدا کند، گفت: برای امتداد عاشورا رسالت بزرگی داریم باید بسترساز ظهور امام زمان(عج) باشیم، دشمن امروز این موضوع را فهمیده و به دنبال از بین بردن جریان مقاومت در سوریه و لبنان و عراق است.

وی با تاکید بر اینکه ملت در خنثی سازی نفوذ نقش اول و آخر را دارد، تصریح کرد: سرنوشت این کشور را به دست نااهلان ندهید، آفات امروز کشور این است که ملت را دسته بندی کرده‌اند در صورتی که رهبری می‌فرمایند ما انقلابی و خودی و غیرانقلابی و غیرخودی داریم.

این کارشناس سیاسی در پایان عنوان کرد: عده‌ای برای کمرنگ کردن ارزش‌های اصیل به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند و عناوینی چون کاسبان تحریم و موافقان تحریم، دلواپسان و غیردلواپسان را ایجاد کردند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان