۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۵۰ درصد ناوگان تاکسیرانی قزوین فرسوده است
کد خبر: ۳۴۲۹۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۲۹ ساعت: ۱۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

۵۰ درصد ناوگان تاکسیرانی قزوین فرسوده است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: هم اکنون ۵۰ درصد ناوگان تاکسیرانی قزوین فرسوده است و این رقم درسال آینده به ۷۵ درصد افزایش می‌یابد.

۵۰ درصد ناوگان تاکسیرانی قزوین فرسوده است

اسماعیل عرشیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرانی و به خصوص از رده خارج کردن تاکسی‌های پیکان نیازمند تامین اعتبار و حمایت شورای اسلامي شهر قزوین هستیم.

وی افزود: هم اکنون ۵۰ درصد ناوگان تاکسیرانی قزوین فرسوده است و این رقم درسال آینده به ۷۵ درصد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: در شهر قزوین هزار و ۸۹۳ دستگاه تاکسی فرسوده وجود دارد که ۲۸۶ دستگاه آن پیکان است و آلودگی زیادی تولید می‌کند.

عرشیان تاکید کرد: اگر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار سازمان تاکسیرانی قرار گیرد تا به صورت سپرده گذاری در بانک باشد، می‌توان به رانندگان این خودروها تسهیلات ارائه کرد.

وی بیان کرد: با این روش می‌توان تا پایان سال جاری این خودروها را از رده خارج و خودروهای نو را جایگزین آنها کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری همچنین بر ضرورت جمع‌آوری خودروهای فرسوده تاکسی که در نقاط مختلف شهر رها شده است، تاکید کرد و گفت: بسیاری از این خودروها به مکانی برای زندگی معتادین تبدبل شده و معضلات زیادی را ایجاد کرده است که ضرورت دارد تا این خودروها جمع آوری و در محلی دِپو شود.

وی در خصوص واگذاری تاکسی بیسیم به بخش خصوصی گفت: مقدمات کار قبل از نوروز امسال فراهم شده بود؛ اما به دلیل برگزاری انتخابات در اسفندماه سال گذشته مسکوت ماند که امیدواریم هفته آینده شاهد برون سپاری این موضوع باشیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان