۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین گزینه جنگ ابزاری توخالی برای هدف قرار دادن اراده مردم است
کد خبر: ۳۳۵۴۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۳۱ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:

گزینه جنگ ابزاری توخالی برای هدف قرار دادن اراده مردم است

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: مطرح كردن گزینه جنگ ابزاری تو خالى براى هدف قرار دادن اراده مردم و فشار روى نظام براى رفتن پاى میز مذاكره است، حربه‌اى كه متأسفانه برخى نا آگاهانه براى تبلیغ آن می‌کوشند.

گزینه جنگ ابزاری توخالی برای هدف قرار دادن اراده مردم است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب امروز(سه شنبه) در جلسه ستاد نمازجمعه شهر محمودآباد نمونه که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ایام ولادت با سعادت امام حسن (ع) اظهار کرد: امام حسن(ع) با عنوان کریم اهل بیت در بیت شیعیان و دوستداران آن حضرت شناخته شده می‌باشند و در حديثى آمده كه ایشان هيچ‌گاه سائلى را رد نكرد و در برابر درخواست او«نه‌» نگفت.

وی افزود: نگاه کریمانه به یکدیگر و برخورد موضوعات و مسائل مختلف می‌تواند سبب برطرف شدن بسیاری از مشکلات و آسیب‌های جامعه امروزی ایران اسلامی شود که امیدواریم این مهم در زندگی تمامی مردم ساری و جاری شود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به موضوعات مهم داخلی عنوان کرد: دشمنان ملت و دولت ایران دست به فشارهای جدید و تشدید آنها زده‌اند که تمامی مردم و مسئولان باید در برابر آنها با هوشیاری برخورد کنند و از ظرفیت‌های کشور برای مقابله با این تهدیدها استفاده کنند.

فاطمی نسب با اشاره به شکست نقشه‌های دشمنان در سال‌های اخیر ابراز کرد: ایستادگى مردم ایران در برابر فشارها و تهدیدات استكبار جهانى، محاسبات دشمنان را بهم ریخته و تحسین دوستداران انقلاب را در اقصی نقاط جهان برانگیخته است که امیدواریم این ایستادگی آینده خوبی را برای مردم و کشور ایران رقم بزند.

وی گفت: ایستادگى ملت ایران كه در روزهاى اخیر با ضرب الاجل شوراى عالى امنیت ملى به كشورهاى ۵+۱ همراه شده است، نوید بخش گام جدی‌تر كشور براى مقابله با فزون خواهی هاى دشمنان است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به تهدید به جنگ آمریکا تصریح کرد: مطرح كردن گزینه جنگ ابزاری تو خالى براى هدف قرار دادن اراده مردم و فشار روى نظام براى رفتن پاى میز مذاكره است، حربه‌اى كه متأسفانه برخى نا آگاهانه براى تبلیغ آن می‌کوشند و در مسیر دشمن قدم برمى‌دارند و این قشر باید با هوشیاری بیشتری رفتار کنند.

این مسئول افزود: ایستادگى در مقابل جبهه گسترده و همه جانبه دشمن، عملكرد جبهه‌اى و آرایش همه جانبه‌اى را می‌طلبد که در این زمینه مردم به سهم خود عمل كرده‌اند و اكنون، دیگر قواى نظام باید تلاش كنند و وظیفه خود را به درستى انجام دهند.

وی عنوان کرد: تنها راه ایران براى عبور قدرتمندانه و كم هزینه‌تر از این شرایط، گرفتن آرایش جبهه‌اى در مقابل تهاجم همه جانبه دشمن، حفظ وحدت، پیشتاز بودن مسولین و فرماندهان جنگ اقتصادى در عرصه مواجهه با دشمن، كارآمدسازى دستگاه‌هاى اجرایى از طریق میدان دادن به نیروهاى جوان انقلابى و مدیران متعهد و حذف مقررات دست وپاگیر ادارى است كه می‌تواند نقش مهمى در عبور از این گردنه حساس انقلاب باشد.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان