۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین نخستین جشنواره ملی فیلم ۱۱۰ ثانیه‌ای پلیس برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۴۸۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۷ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین:

نخستین جشنواره ملی فیلم ۱۱۰ ثانیه‌ای پلیس برگزار می‌شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم ۱۱۰ ثانیه‌ای با موضوع پیشگیری از اعتیاد خبر داد.

نخستین جشنواره ملی فیلم ۱۱۰ ثانیه‌ای پلیس برگزار می‌شود

سرهنگ احمد اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به گستره‌ی آسیب خانمان سوز اعتیاد و دغدغه‌های مردم شریف ایران اسلامی و مسئولان به ویژه فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی)؛ معاونت اجتماعی ناجا با توجه به وظیفه‌ی ذاتی در حوزه‌ی پیشگیری از ناهنجاری جرایم و آسیب‌های اجتماعی نخستین جشنواره‌ی فیلم ۱۱۰ ثانیه‌ای را با شعار «مردم و امنیت ما» را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این جشنواره با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه‌ی قضائیه، ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری، مؤسسه‌ی فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: جشنواره ملی فیلم ۱۱۰ ثانیه‌ای پلیس در سه قالب انیمیشن، مستند و داستانی منطبق بر محورهای نقش باورها، اعتقادات دینی و هنجارها در پیشگیری از اعتیاد، باورهای غلط، ناآگاهی و اعتیاد، سبک زندگی، تغییرات اجتماعی و اعتیاد، خانواده و اعتیاد، دوره نوجوانی، بلوغ، دوستان و اعتیاد، فضای مجازی، جنگ نرم و اعتیاد، پیامدهای گرایش به اعتیاد، نقش محیط‌های ناسالم و پر خطر در بروز و شیوع اعتیاد، نقش ورزش و تفریحات در پیشگیری از اعتیاد و نقش سازمان‌های دولتی و مردم نهاد در پیشگیری از اعتیاد به اجرا در خواهد آمد.

اشرفی ابراز کرد: تولید آثار کوتاه، جذاب و تصویری خلاقانه با موضوع آسیب‌های مرتبط با استعمال و توزیع مواد مخدر، تجلیل از هنرمندان مروج قانون و مفاهیم اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر از طریق رشته‌ی فیلم سازی، از جمله اهداف برجسته ی این جشنواره‌ی فرهنگی و هنری است.

وی در پایان ضمن اعلام مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸، از متقاضیان استان خواست: برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و مقررات جشنواره به آدرس festival۱۱۰.tebyan.net مراجعه کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان