۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین توزیع مرغ منجمد باقیمت تعادلی در قزوین آغاز شد
کد خبر: ۳۲۰۹۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۲ ساعت: ۹:۵۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

توزیع مرغ منجمد باقیمت تعادلی در قزوین آغاز شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از توزیع مرغ منجمد باقیمت ۶۷۵۰ تومان در سطح فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی های استان خبر داد.

توزیع مرغ منجمد باقیمت تعادلی در قزوین آغاز شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ در جلسه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی که با حضور منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیران کل دامپزشکی و پشتیبانی امور دام استان و تولیدکنندگان بر گزار شد بر لزوم تعیین قیمت مناسب و همچنین تامین به موقع گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز استان قزوین تاکید شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این جلسه بر آمادگی این سازمان و دستگاه‌های تابعه برای توزیع گوشت مرغ گرم و منجمد تاکید کرد.

در این جلسه همچنین اعضا ضمن بررسی وضعیت تولید گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ بر هماهنگی با دستگاه‌های متوالی برای تامین مایحتاج مردم تاکید کردند.

همچنین مقرر شد اداره کل پشتیبانی امور دام استان اقدامات لازم را برای ذخیره سازی و توزیع مرغ منجمد و گوشت انجام دهد.

در این جلسه مقرر شد مباشر خرید گوشت گرم قرمز به شرکت پشتیبانی امور دام کشور معرفی شود تا هر هفته گوشت گرم با قیمت تعادلی در استان توزیع شود.

گفتنی است؛ در این جلسه اعضا مقرر کردند با همکاری اتحادیه مرغداران تخمگذار استان تخم مرغ در فروشگاه‌های زنجیره ای استان با مصوب تنظیم بازار عرضه شود.

در این جلسه بر نظارت و بازرسی بیشتر بر نحوه توزیع و قیمت محصولات تاکیدو با عرضه کنندگان که قیمت‌های تنظیم بازار را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود، توزیع مرغ منجمد باقیمت تعادلی ۶۷۵۰تومان در استان آغاز شد.

در این جلسه همچنین بر نظارت و بازرسی بیشتر بر نحوه توزیع و قیمت محصولات تاکید و با عرضه کنندگان که قیمت‌های تنظیم بازار را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان