۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین طرح مباحث اقتصادی مهم در کنگره فیفا/ گزارشگران تلویزیونی همچنان ممنوع‌الورود به مکان‌های ورزشی!
کد خبر: ۳۱۰۸۸۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

طرح مباحث اقتصادی مهم در کنگره فیفا/ گزارشگران تلویزیونی همچنان ممنوع‌الورود به مکان‌های ورزشی!

گزارشگران اعزامی صدا و سیما به روسیه همچنان برای حضور در مکان‌های مهم ورزشی مشکل دارند و کارت گزارشگری آنها صادر نشده است.

طرح مباحث اقتصادی مهم در کنگره فیفا/ گزارشگران تلویزیونی همچنان ممنوع‌الورود به مکان‌های ورزشی!

به گزارش خبرنگار اعزامی صبح قزوین به روسیه، تیم ملی فوتبال ایران امروز عصر مسکو را به سمت سن‌پترزبورگ ترک کرد و این در حالی بود که گزارشگران اعزامی صدا و سیما برای تهیه گزارش از سفر تیم ملی با مشکلات زیادی مواجه شدند. آنها همچنان حق ورود به مکان های ورزشی را ندارند و نمی‌توانند به صورت کاملا آزادانه به وظایف حرفه‌ای خود عمل کنند که دلیل آن صادر نشدن کارت پوشش خبری از سوی فیفاست. 

* شماری از گزارشگران صدا و سیما در حال حاضر فقط می‌توانند در مکان‌های عمومی که محل تجمع هواداران است حاضر شوند و از آنها گزارش تهیه کنند، این در حالی است که صدا و سیما چند گزارشگر به مسکو اعزام کرده است، اما مشکل صدور کارت پوشش خبری آنها همچنان پابرجاست. 

* محمدرضا ساکت دبیر فدراسیون فوتبال به همراه علی کفاشیان نایب رئیس اول در کنگره امروز فیفا شرکت کردند و در این کنگره به جز تعیین میزبانی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ مباحث مهم اقتصادی در فیفا مطرح شد. فیفا مدتهاست به دنبال توانمندسازی فدراسیون‌های عضو و خودکفایی مالی فوتبال است. 

* ملی‌پوشان ایران که امروز عازم سن‌پترزبورگ شدند، همگی از نظر روحی و ذهنی در شرایطی بسیار مطلوبی قرار دارند. 

* برخی از هواداران ایران و مراکش در هتل‌های مشترک حضور دارند و اگرچه با هم کری‌خوانی دارند، اما برخوردها و رفتارها بسیار دوستانه و صمیمانه است و هواداران دو تیم بدون هیچ‌گونه مشکل و درگیری، فقط تیم‌های ملی کشورشان را حمایت می‌کنند و هر دو طرف از پیروزی تیم‌شان سخن می‌گویند. 

دیدار دو تیم روز جمعه ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان