۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین یادواره "شهدای کارگر" برگزار می‌شود/ امروز سپاه بار کم‌کاری برخی مسئولین را به دوش می‌کشد
کد خبر: ۳۰۲۹۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۳ ساعت: ۱۶:۱۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

یادواره "شهدای کارگر" برگزار می‌شود/ امروز سپاه بار کم‌کاری برخی مسئولین را به دوش می‌کشد

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: یادواره شهدای کارگری در شهرستان البرز با حضور سردار شریف روابط عمومی کل سپاه پاسداران دهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ برگزار می‌شود.

یادواره "شهدای کارگر" برگزار می‌شود/ امروز سپاه بار کم‌کاری برخی مسئولین را به دوش می‌کشد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام رضا(ع) ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر این فرماندهی اظهار کرد: اصل ۱۵۰قانون اساسی درخصوص تاسیس سپاه اولین وظیفه سپاه را حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌داند که طی این چهل سال نقش خود را به نحو احسن ایفا کرده است.

وی افزود: ناراحتی دشمنان از عملکرد سپاه و توطئه گری استکبار جهانی در همه عرصه‌ها نشان می‌دهد که سپاه نقش خود را در حفظ دستاوردها و آرمان‌های انقلاب به خوبی ایفا می‌کند.

این مسئول بیان کرد: سپاه از بطن مردم است و اگر به سپاه پاسداران ضربه و آسیبی وارد شود به انقلاب و ملت ایران آسیب وارد خواهد شد.

وی اذعان کرد: امروز هجمه علیه سپاه در فضای مجازی، رسانه‌ها و شبکه‌های خارجی درحال انجام است؛ اما طی این سال‌ها نتوانسته اند ضربه ای به سپاه وارد کنند؛ در این فضا به دنبال این آمده اند که در داخل کشور سپاه هراسی و بدبینی نسبت به سپاه ایجاد کنند.

حیدری با بیان اینکه حفظ وحدت در کشور بسیار بااهمیت است، ابراز کرد: سپاه هراسی از اهداف و راهبردهای اصلی دشمنان است، امنیت امروز کشور به واسطه حفظ وحدت حول محور ولایت و نیروهای نظامی ماست.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران در بحث شعار سال که هرساله نامگذاری می‌شود ورود عملی دارد، ما در سال جاری به دنبال این هستیم که در مجمع‌های بسیج مصرف کالاهای ایرانی نهادینه شود؛ البته در مجموعه ما فاکتورهایی که کالای ایرانی نباشد تسویه حساب نمی‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز عنوان کرد: در بحث فرهنگ سازی حمایت از تولید و مصرف علاوه بر مسئولان مردم نیز باید به این حوزه مردم نیز باید ورود جدی داشته باشند، در سال گذشته که به نام تولید و اشتغال نامگذاری شده بود سپاه بیش از ۱۵۰شغل مستقیم ایجاد کرد.

وی درخصوص برنامه‌های سالروز تاسیس سپاه گفت: یادواره شهدای کارگری در شهرستان البرز با حضور سردار شریف روابط عمومی کل سپاه پاسداران دهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: سپاه پاسداران با این همه فعالیتی که درحال انجام است اما برخی از مسئولان در داخل کشور به تضعیف نیروهای نظامی می‌پردازند؛ مسئولینی که امروز علیه سپاه و در اختلاف افکنی و تضعیف سپاه سخنانی مطرح می‌کنند اگر کشور و انقلاب در شرایط بحرانی قرار بگیرد متوجه ضرورت عملکرد و حضور سپاه در کشور خواهند شد.

وی ادامه داد: باید قدردان سپاه و نیروهای نظامی کشور باشیم؛ اگر امروز امنیت و آرامش داریم به پاس تلاش و جانفشانی این عزیزان است.

حیدری بیان کرد: امروز سپاه بار وظایف برخی مسوولان را به دوش می‌کشد و کم کاری آنها را جبران می‌کند؛ در شرایط امروز کشور ما نیازمند وحدت هستیم اما عده ای پشت تریبون از روی کج فهمی سخنانی مطرح می‌کنند که جامعه را به چالش می‌کشد.

وی درباره برنامه‌های سپاه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی اذعان کرد: طرح پاکسازی مناطق آلوده در دو نقطه از شهرستان البرز اجرایی می‌شود، اعتیاد و طلاق و خودکشی و بیکاری از جمله آسیب‌های اجتماعی در شهرستان است که با برگزاری کارگروه‌هایی به دنبال رفع آنها هستیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان