۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کمیته امداد از ۶۳۵ خانواده زندانی حمایت می‌کند
کد خبر: ۲۷۲۰۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۵ ساعت: ۸:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

کمیته امداد از ۶۳۵ خانواده زندانی حمایت می‌کند

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: ۶۳۵ خانواده زندانی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 کمیته امداد از ۶۳۵ خانواده زندانی حمایت می‌کند
مجید مومنی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می‌کند تا خدمات خود را با رویکرد فرهنگی ارائه کند.

وی ادامه داد: بیش از 21 هزار خانوار در استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که هم اکنون635 خانواده زندانی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: خانواده زندانیان تحت حمایت نیز مانند سایر مددجویان از همه خدمات این نهاد بهره مند هستند، در این زمینه تلاش می‌شود تا خدمات مختلف به این خانواده‌ها ارائه شود تا این افراد با شرایط بهتری زندگی خود را اداره کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در کمیته امداد اذعان کرد: محسنین یکی از طرح‌هایی است که در خصوص فرزندان دارای پدر و مادر اجرا می‌شود که در این طرح فرزندان اگرچه دارای پدر و مادر هستند؛ اما نبود سلامت جسمی و یا عدم حضور سرپرست خانوار موجب شده تا این خانواده‌ها با مشکلات زیادی روبرو باشند.

مومنی عنوان کرد: هم اکنون در قالب طرح محسنین سه هزار و 17 نفر از فرزندان خانوارهای تحت حمایت توسط پنج هزار و 160 حامی مرتبط با کمیته امداد حمایت می‌شوند که سرانه دریافتی هر حامی به طور متوسط بیش از 77 هزار تومان است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان