۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حضور گروه جهادی "شهید اسدی" قزوین در کرمانشاه+تصاویر
کد خبر: ۲۶۸۴۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۷ ساعت: ۱۶:۲۲ ↗ لینک کوتاه

در راستای امدادرسانی به زلزله زدگان؛

حضور گروه جهادی "شهید اسدی" قزوین در کرمانشاه+تصاویر

یک تیم متخصص زنان و مامایی و بهداشت و یک تیم عمرانی آقایان از روز گذشته در روستاهای کرمانشاه در حال خدمت رسانی هستند.

حضور گروه جهادی "شهید اسدی" قزوین در کرمانشاه+تصاویر
دکتر فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با وقوع زلزله دلخراش در کرمانشاه و درگیر شدن هموطنان ما و وسعت مناطق درگیر زمینه ای فراهم شد تا گروه‌های جهادی از سراسر کشور برای امدادرسانی به این مناطق عازم شوند.

وی در ادامه افزود: در این حادثه متاسفانه حداقل 1900 روستا درگیر مصایب زلزله هستند که گروه جهادی شهید اسدی به همراه تیم جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین به کرمانشاه اعزام شدند.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین اذعان کرد: از روز گذشته(جمعه) تیم جهادی شهید اسدی در حوزه پزشکی بانوان و گروه عمرانی بسیج دانشجویی قزوین به کرمانشاه اعزام شدند.

وی بیان کرد: علاوه بر نیروهایی از علوم پزشکی و نیروهای فوریت پزشکی که از فردای روز زلزله به کرمانشاه اعزام شده بودند، تیم پزشکی گروه جهادی شهید اسدی برای ارائه خدمات پزشکی در 2 روستای بابااسکندر و قره بلاغی اعظم وارد کرمانشاه شدند.

این مسئول عنوان کرد: یک تیم متخصص زنان و مامایی و بهداشت و یک تیم عمرانی آقایان از روز گذشته در روستاهای کرمانشاه در حال خدمت رسانی هستند.

وی ابراز کرد: تیم جهادی شهید اسدی در گروه 4 نفره درمانی و 8 نفره عمرانی در 2 روستای زلزله زده کرمانشاه حضور دارند که این تیم برای محک زدن اولیه مناطق حضور پیدا کرده اند و تیم‌های بعدی نیز طی روزهای آینده به این مناطق اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان