۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین استفاده از تبلت شخصی پوپولیسم است!/ اعضای شورای شهر نیازمند دو واحد درسی دفاع مقدس
کد خبر: ۲۶۵۹۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱ ساعت: ۱۱:۲۰ ↗ لینک کوتاه

حواشی تمام نشدنی شورای پنجم؛

استفاده از تبلت شخصی پوپولیسم است!/ اعضای شورای شهر نیازمند دو واحد درسی دفاع مقدس

اعضای شورای شهر تهران که اینک با تبلت و ماشین‌های صفر تجهیز شده‌اند در شبکه‌های مجازی توئیت‌های قابل تاملی را منتشر می‌کنند.

استفاده از تبلت شخصی پوپولیسم است!/ اعضای شورای شهر نیازمند دو واحد درسی دفاع مقدس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ،اعضای شورای شهر تهران نیامده جنجال‌های زیادی به پا کرده‌‍‌اند، این حواشی خارج از وظیفه اعضای شورا از هزینه یک میلیاردی که روی دست بیت المال گذاشته‌اند گرفته تا سخنان انحراف‌آمیز و بعضا بی‌منطقی که روی خروجی صفحات توئیتر و اینستاگرام این افراد قرار می‌گیرد، گسترده است.

بعد از خرید ۲۱ دستگاه تبلت گرانقیمت و پژو پارس صفر برای راحتی حال اعضای شورای شهر که با استدلال‌های عجیب همراه بود، رضا رشیدپور مجری که نزدیک به این طیف سیاسی است در برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» از ولخرجی شورای شهری‌ها انتقاد کرد و تبلتی که روی میزش بود را نشان داد و گفت «خیلی‌ها با تبلت و موبایل شخصی کارهای اداری‌شان را انجام می‌دهند. کسی که منتخب شورای شهر تهران است واقعا یک تبلت ندارد که بیاورد سر کار و حتما باید یک هزینه‌ هنگفتی از بیت المال شود که شما فقط به کارتابل اداری وصل شوید؟!»

این سخنان به مذاق اعضای شورای شهر تهران خوش نیامد و یکی از آنان در صفحه توئیتر خود رشیدپور را به پوپولیسم متهم کرد.

حسن خلیل آبادی، عضو کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران در واکنش به انتقادات این مجری تلویزیون گفت: « جمله این لپ تاپ شخصی‌مونه و از خونه میاریم مجری شبکه سراسری سوم سیما که راجع به مسائل شورای پنجم پخش شد، مرا بی اختیار یاد رفتار پوپولیستی مردی انداخت که ۸۰۰ میلیارد دلار درآمد کشور را به باد داد ولی غذاشو از خونه می آورد.»

پس با این حال به نظر می رسد همه افرادی که با تلفن شخصی‌شان کارهای اداری را انجام می‌دهند پوپولیست هستند و این قیاس مع الفارق درباره همه این افراد حکم می‌کند.

از سوی دیگر در آستانه هفته دفاع مقدس حجت نظری، یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران در توئیتی قابل تامل درباره ۸ سال جنگ تحمیلی نوشت: « جنگ تحمیلی بنامیم یا دفاع مقدس، تفاوتی در عمق فاجعه و رنجی که برای این مملکت وملت گذشته ایجاد نمی‌کند. جنگ و جنگ طلبی مذموم است.»

جالب اینجاست که وی این توئیت را با هشتگ «نه به جنگ» منتشر کرده است. اینکه عضو شورای شهر تهران فرق جنگ تحمیلی و دفاع با جنگ طلبی را نمی‌داند و هر دو را با هم مذموم می‌داند مشکل بسیار بزرگی است که به نظر می‌رسد در این زمینه وی را بایستی توجیه کرد و به جای خرید تبلت و خودرو صفر چند واحد درسی در خصوص جنگ و دفاع و جهاد مقدس در مقابل ظلم و تجاوز نظامی را به این افراد ارائه کرد تا شاهد چنین اظهارات خارج از منطق و انحرافی نباشیم. هر چند که این موضوع ساده دو دو تا چهارتایی است که اگر در مقابل نیروی نظامی متجاوز شهدا و رزمندگان قد علم نمی‌کردند، قطعا این افراد اینچنین به راحتی پشت تبلت‌های پنج میلیون تومانی بیت المال ننشسته بودند و در مورد «نه به جنگ‌طلبی» توئیت نمی‌کردند.




انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان