۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین فیلم زندگی "شهید محمدعلی رجایی" ساخته می‌شود
کد خبر: ۲۶۳۴۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۳۰ ساعت: ۱۴:۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین:

فیلم زندگی "شهید محمدعلی رجایی" ساخته می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین بیان کرد: زمینه‌ی ساخت فیلم سینمایی زندگی شهید رجایی فراهم شده است اما ابعاد زندگانی این شهید به قدری گسترده است که قابلیت تولید سریال در قسمت‌های مختلف را دارد.

فیلم زندگی "شهید محمدعلی رجایی" ساخته می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه ستاد هفته دولت بنیاد استان گفت: یکی از افتخارات بزرگ مردم قزوین این می‌باشد که زادگاه شهید محمدعلی رجایی، رییس جمهور در این شهر است که تاکنون حق این شهید ادا نشده است.

وی افزود: نه تنها مسئولان استانی بلکه مدیران کشوری نیز بایستی اهتمام جدی و ویژه در جهت معرفی و تبیین سیره شهید رجایی در ابعاد مختلف به آحاد جامعه داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: در این راستا مدیران استان قزوین می‌بایستی توجه ویژه به این مهم داشته و با اجرای برنامه‌های مناسب و تولیدات فرهنگی و هنری، ابعاد مختلف شخصیت شهید رجایی را به نسل امروز و فردای جامعه معرفی کند.

حقایق‌پور در خصوص تولیدات فرهنگی و هنری با محوریت شهید رجایی گفت: زمینه‌ی ساخت فیلم سینمایی زندگی این شهید بزرگوار فراهم شده است؛ اما ابعاد زندگانی این شهید به قدری گسترده است که قابلیت تولید سریال در قسمت‌های مختلف را دارد.

حضور 60 شهید کارمند در استان قزوین 
وی افزود: در تحقق این مهم می‌بایستی صدا و سیما و مدیران مرتبط استان قزوین همت کرده تا نسبت به تولید فیلم و سریال مناسب پیرامون شخصیت این شهید اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: هفته دولت همزمان با سالروز شهادت تنها رئیس‌جمهور شهید ملی و فرا ملی محمدعلی رجایی، شهید دکتر محمدجواد باهنر نخست‌وزیر و 60 شهید کارمند استان قزوین است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه، انتشار ویژه‌نامه و برگزاری یادواره و انجام تبلیغات مناسب در سطح شهر از جمله برنامه‌های بنیاد با محوریت شهید رجایی در هفته دولت است.

این مسئول گفت: همچنین در ایام هفته دولت عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت تدبیر و امید و عملکرد مقایسه‌ای این نهاد در دولت یازدهم با دولت قبل در قالب نمایشگاه و تبلیغات در سطح شهرستان‌های استان قزوین انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: از دیگر برنامه‌های بنیاد برنامه‌ریزی جهت اجرای طرح سپاس دیدار با ایثارگران، به همراه سایر دستگاه‌های دولتی از خانواده‌های شهدای کارمند استان قزوین است.

وی ابراز کرد: همچنین براساس برنامه‌ریزی انجام شده و ابلاغ به هر یک از دستگاه‌های دولتی، برنامه تجلیل از کارمندان ایثارگر توسط این نهادها برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان