۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین پلمپ هزار و ۵۱۸ واحد متخلف صنفی در سال جاری
کد خبر: ۲۳۱۴۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ ساعت: ۱۳:۱۸ ↗ لینک کوتاه

پلیس امنیت قزوین اعلام کرد:

پلمپ هزار و ۵۱۸ واحد متخلف صنفی در سال جاری

پلیس امنیت استان قزوین با اشاره به نظارت بر واحدهای صنفی توسط پلیس اماکن، اعلام کرد: هزا ر و ۵۱۸ واحد متخلف در سال جاری پلمپ شدند.

پلمپ هزار و ۵۱۸ واحد متخلف صنفی در سال جاری
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، نشست خبری با پلیس‌های تخصصی استان قزوین پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
سرهنگ ایرج محمدی، رئیس پلیس امنیت و اطلاعات قزوین در این نشست ابراز کرد: طرح‎های کنترلی صنوف در 10 ماه گذشته سال 95 نسبت به مدت مشابه سال 94 افزایش 11 درصدی داشته است.
وی افزود: امسال طی 90 مورد طرح کنترلی، 17 هزار و 716 بازدید از صنوف مختلف انجام شد که 3 هزار و 356 مورد تذکر کتبی و هزار و 518 مورد پلمپ واحد متخلف صورت گرفت. 
این مسئول اظهار کرد: طی بازرسی‌های انجام شده از صنوف، 606 البسه نامتعارف، 62 هزار و 750 نخ سیگار قاچاق و 16 هزار و 690 مورد نیز داروی قاچاق کشف شد. 

طرح های نظارت نوروزی از ابتدای اسفند اجرایی می‌شود

رئیس پلیس امنیت و اطلاعات قزوین یادآور شد: برخی افراد در صنف پوشاک با سوءاستفاده از حادثه پلاسکو، قیمت برخی لباس‌ها را چند برابر کرده بودند که با اطلاع پلیس اماکن با متخلفان برخورد شد و قیمت‌ها به حالت سابق بازگشت. 

وی با اشاره به آغازخریدهای نوروزی توسط مردم، عنوان کرد: برای خریدهای نوروزی همشهریان طرح‌های ویژه نظارتی درنظر گرفته شده است که از اول اسفند اجرا می‌شود.
سرهنگ محمدی اعلام کرد: بیشترین تخلفات صنوف مربوط به افرادی است که بدون پروانه فعالیت می‌کنند و تخصصی در کار مربوطه ندارند.
وی درباره فعالیت گشت‌های امنیت اخلاقی اظهار کرد: با تاکیدات شورای عفاف و حجاب استان، گشت‌های ویژه ارشاد در خیابان‌های پر تردد استان فعال هستند و به افرادی که ظاهر هنجار شکن دارند، تذکر داده و این اشخاص را امربه معروف می‌کنند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان