۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اولین پارک ترافیکی استان قزوین در شهر محمدیه راه‌اندازی شد
کد خبر: ۱۰۹۵۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

شهردار محمدیه:

اولین پارک ترافیکی استان قزوین در شهر محمدیه راه‌اندازی شد

شهردار محمدیه گفت: این پارک ترافیکی در مدت ۴ ماه در زمینی به وسعت ۲ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال برای اولین بار در استان در شهر محمدیه راه اندازی شد.

اولین پارک ترافیکی استان قزوین در شهر محمدیه راه‌اندازی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، به مناسبت هفته دفاع مقدس عصر روز گذشته(یکشنبه) تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهر محمدیه با حضور مرتضی روزبه استاندار قزوین، غلامرضا حسن پور فرماندار شهرستان البرز، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری و مسئولین شهری محمدیه به بهره برداری رسید.
در این مراسم حسین بهزادپور، شهردار محمدیه با بیان اینکه به واسطه اضافه شدن ناحیه شهری مهرگان به محمدیه نیازمند راه‌اندازی ادارات مختلف هستیم، اظهار کرد: اداره ثبت احوال و بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر محمدیه راه اندازی شد تا شهروندان برای رفع نیازهای خود مجبور به سفرهای خارج از شهر نباشند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه میدان ولایت شهر محمدیه به مساحت 3500 متر مربع ساخته شده است ابراز کرد: مدت اجرای این پروژه سه ماه و با اعتباری به مبلغ 2 میلیارد و 350 میلیون ریال ساخته شد و اهداف آن ساماندهی ترافیک شهری، تسهیل در عبور و مرور، زیباسازی، ایجاد مسیر ارتباطی بین کمربند غربی و معابر درون شهری است.
این مسئول در خصوص پروژه بلوار امام علی(ع) اذعان کرد: افتتاح دیوار سنگی در این بلوار به طول هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان صورت گرفت و همچنین کلنگ زنی فاز سوم بلوار امام علی(ع) به طول 900 مترمربع با اعتبار 13 میلیارد ریال صورت گرفت.
وی ادامه داد: فاز اول این بلوار در طول 4 ماه به بهره برداری رسید و فاز دوم نیز طی 6 ماه آینده از طریق بسیج سازندگی ساخته می‌شود.
بهزادپور در خصوص اهداف گسترش بلوار امام علی(ع) ابراز کرد: ایجاد کمربندی غربی، تسهیل در عبور و مرور شهری، اجرای طرح هادی شهر، اتصال اتوبان بخش شمالی شهر محمدیه به جاده قدیم و اتصال بلوار شهید رجایی مهرگان با ایجاد پل غیرهم سطح، جزء اهداف گسترش این بلوار است.
وی با اشاره به کلنگ زنی بلوار شهید بهشتی بیان کرد: طول این بلوار 1800 مترمربع و با اعتباری به مبلغ 5 میلیارد و 800 میلیون ریال در مدت 6 ماه ساخته خواهد شد.
شهردار محمدیه در ادامه اضافه کرد: اهداف ساخت این بلوار تبدیل خیابان به بلوار، ایجاد مسیر دوچرخه، اجرای فضای سبز، مناسب سازی پیاده روها، تسهیل عبور و مرور شهری و اصلاح ترافیکی تقاطع‌ها می‌باشد.
وی اجرای پروژه پارک ترافیکی را در راستای تکریم حقوق شهروندی دانست و گفت: این پارک ترافیکی در مدت 4 ماه در زمینی به وسعت 2 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال برای اولین بار در استان در شهر محمدیه راه اندازی شد.
این مسئول با اشاره به پروژه‌های ناحیه شهری مهرگان عنوان کرد: در این ناحیه شهری دو تقاطع امام خمینی(ره) و خاتم الانبیاء در بلوار حضرت ولی عصر(عج) با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال در مدت 3 ماه ساخته شد.
وی عنوان کرد: در ناحیه شهری مهرگان بلوار شهید رجایی به طول 2.5 کیلومتر در مدت یک سال ساخته شد و اهداف آن اتصال جاده شترک به محور معابر ناحیه شهری مهرگان و اتصال بلوار امام علی به پل 9 دی، ایجاد کمربند شرقی در این شهرک، اصلاح هندسی تقاطع در محور مربوطه و ایمن سازی جاده روستایی شترک است.
بهزادپور در پایان گفت: همچنین برای تکمیل خدمات شهری در مهرگان دو واحد آموزشی 12 و 18 کلاسه با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال و دو باب مسجد با اعتبار 3 میلیارد و 700 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان