۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تنها استخر سرپوشیده بوئین‌زهرا پلمپ شد
کد خبر: ۳۳۳۸۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ساعت: ۲۱:۲۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوئین زهرا:

تنها استخر سرپوشیده بوئین‌زهرا پلمپ شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوئین زهرا گفت: با تکرار نمونه برداری، آلودگی میکروبی این استخر برای بار دوم تائید شد و تا رفع کامل نواقص موجود پلمپ شد.

تنها استخر سرپوشیده بوئین‌زهرا پلمپ شد
حسن کاظمی رودباری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: جکوزی آب گرم و سرد استخر گلستان شهر بویین زهرا به علت اینکه طبق نمونه‌های گرفته شده، دارای آلودگی میکروبی بوده و فاقد استانداردهای کیفی آب است، پلمپ شد.

وی افزود: با تکرار نمونه برداری، آلودگی میکروبی این استخر برای بار دوم تائید شد؛ روز 11بهمن 97 به دلیل وجود مشکل بهداشتی بحرانی، تا رفع کامل نواقص موجود پلمپ شد.

به گفته این مسئول، روز 25دی، نمونه برداری توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی بویین زهرا از آب این استخر شنا انجام شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوئین‌زهرا تصریح کرد: یکی از تفریحات سالم و پُرهیجان در تمامی فصول برای افراد در سنین مختلف به خصوص جوانان و نوجوانان، استفاده از استخر، سونا، جکوزی، و حضور در کلاس‌های آموزشی شناست.

وی عنوان کرد: آلودگی آب استخرها در بیشتر موارد عواقب جبران ناپذیری را برای شهروندان دارد که حتی در یک پروسه چند ماهه و تحت نظر پزشک نیز مشکل برطرف نخواهد شد، از جمله بیماری‌های اسهالی و عفونت‌های قارچی که مثال‌هایی از آن است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان