۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تخصیص ۱میلیاردی برای آب شهرک صنعتی آوج
کد خبر: ۹۸۵۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان آوج:

تخصیص ۱میلیاردی برای آب شهرک صنعتی آوج

موسوی: از تخصیص ۱میلیارد تومان به منظور تامین آب شهرک صنعتی آوج خبر داد.

تخصیص ۱میلیاردی برای آب شهرک صنعتی آوج
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، سید عبدالله موسوی با اشاره به وضعیت شهرک صنعتی آوج بیان کرد: با توجه به اینکه سطح شهرستان با افت ولتاژ برق مواجه است پیگیری های لازم را انجام داده ایم تا در شهرک صنعتی با ایجاد برق پنج مگاوات مشکلات موجود در زمینه برق را مرتفع سازیم.
وی عنوان کرد: با ساخت نیروگاه مقیاس کوچک مشکل ضعف ولتاژ برق شهرستان آوج بر طرف می‌شود در این راستا تا پیش از یک سال گذشته از 10 تقاضای شهروندان 9 تقاضا مرتبط با برق بوده است.
موسوی پیرامون رفع مشکل زیرساخت‌های شهرک صنعتی آوج خاطر نشان کرد: در حال حاضر با پیگیری استاندار قزوین مجوز تأسیس نیروگاه مقیاس کوچک مجوز داده شده و امید می‌رود تا مشکل برق این ناحیه صنعتی نیز بر طرف شود.
فرماندار شهرستان آوج افزود: طی جلسه ای که با نماینده مردم شهرستان های آوج و بوئین زهرا داشته ایم نسبت به فروش زمین های موجود در شهرک صنعتی به سرمایه گذاران مبلغ 10 هزار تومان در متر تصویب گردید که در قبال آن میانگین استانی واگذاری زمین برای شهرک‌های صنعتی 20 هزار تومان است.
سید عبدالله موسوی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی آوج آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است اظهار داشت: تاکنون 135 جلسه با خیرین، صنعتگران ، و سرمایه‌گذاران شهرستان آوج داشته ایم که در مدت 12 ماه کنونی مراحل انعقاد قرارداد تعداد سه سرمایه‌گذاران صورت پذیرفته و بعضی از سرمایه‌گذاران نیز موفق به تحول زمین شدند.
موسوی با بیان اینکه یک میلیارد تومان به منظور آب شهرک صنعتی آوج اختصاص داده شده است گفت: برای تامین آب مورد نیاز شهرک صنعتی، مخزن 500متر مکعبی را به 5هزار متر مکعب افزایش داده ایم تا نیاز آبی کارگاه ها و کارخانه ها برطرف شود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان