۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آئین‌نامه دفاتر پیشخوان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس خاک می‌خورد
کد خبر: ۹۶۸۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس انجمن صنفی دفاتر ارتباطي استان:

آئین‌نامه دفاتر پیشخوان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس خاک می‌خورد

رئیس انجمن صنفی دفاتر ارتباطي استان گفت: آئین‌نامه دفاتر پیشخوان دولت ۳ سال است که در کمیسیون اجتماعی مجلس خاک می‌خورد و کسی به رسیدگی این موضوع ترتیب اثر نمی‌دهد.

آئین‌نامه دفاتر پیشخوان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس خاک می‌خورد
قسم‌علی صفرزاده رئیس انجمن صنفی دفاتر ارتباطي استان در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین ، با تاکید بر لزوم ایجاد بستر مناسب برای خدمات‌دهی، گفت: ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر به مردم مستلزم ایجاد بستر رقابتی مناسب در تمام حوزه‌ها است.
وی افزود: خوشبختانه با مدیریتی صحیح بستر مناسب برای ایجاد رقابت در اکثر زمینه‌ها ایجاد شده است اما متاسفانه پست بانک استان در حوزه خدمات بانکی و مالی با این فرایند مشکل دارد و این روند را نمی‌پذیرد.
این مسئول ادامه داد: سریعا یوزر دفاتری که با بانک‌های دیگر همکاری می‌کنند قطع می‌شود و دسترسی دفاتری که کمتر از200 میلیون تومان منابع مالی دارند به خدمات جامع بانکی از بین می‌رود و این مسئله معضل بزرگی است که در حوزه پست بانک وجود دارد و مشکلات زیادی را برای خدمات‌دهی مناسب ایجاد می‌کند.
صفرزاده به افزایش تعداد دفاتر خدمات ارتباطی در استان اشاره و بیان کرد: در سال 92 تعداد 26 دفتر پیشخوان با هدف ایجاد رقابت سالم و اشتغال‌زایی به تعداد دفاتر خدمات ارتباطی استان افزوده شد که خوشبختانه تاکنون این اهداف به خوبی محقق شده است.
وی با اشاره به برخی مشکلات موجود، اظهار کرد: متاسفانه ماژول‌های جدید توسط شرکت ارتباطات سیار در اختیار دفاتر خدمات ارتباطی قرار نگرفته است و در برخی بخش‌ها در استان مشکل مخابراتی وجود دارد که امیدواریم با در اختیارگذاری این ماژول‌ها مشکلات در این بخش نیز مرتفع شود.
رئیس انجمن صنفی دفاتر ارتباطي اضافه کرد: در ماده 4 آئین نامه دفاتر ارتباطی تمام دستگاه‌های اجرایی ملزم به ارائه خدمات خود از طریق دفاتر پیشخوان هستند و طبق ماده پنجم همین آئین نامه هیچ دستگاهی حق موازی‌کاری با این دفاتر را ندارد اما متاسفانه در حال حاضر برخی دستگاه‌ها بر خلاف این آئین نامه عمل می‌کنند.
صفرزاده با اشاره به مزاحمت‌های متعدد تلفنی موجود توسط مردم، تصریح کرد: بیشترین مزاحمت‌ها در سطح استان قزوین با سیم‌کارت‌های ایرانسل صورت می‌گیرد که متاسفانه در حال حاضر این اپراتور هیچگونه بخش نمایندگی حقوقی در دفاتر پیشخوان ندارد که در صورت راه‌اندازی این قسمت معضلات و مزاحمت‌های مردم نیز کاهش خواهد یافت.
وی تاکید کرد: آئین نامه دفاتر پیشخوان دولت 3 سال است که در کمیسیون اجتماعی مجلس خاک می‌خورد و کسی به این موضوع ترتیب اثر نمی‌دهد.
این مسئول خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری نمایندگان مجلس آئین نامه دفاتر پیشخوان از رکود خارج شده و دفاتر پیشخوان شکلی قانونی پیدا کند تا ما نیز بتوانیم خدمات مطلبوب‌تری را به مردم ارائه دهیم.
انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

علی شادمهر / ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

با سلام و احترام خدمت شما اداره مخابرات استان قزوین که نمایندگی همراه اول فراخوان می فرمائید . ولی اطلاع رسانی در سایت یا در جای دیگر انجام نمی دهید ولی استان های دیگر اطلاع در سایت انجام می دهند و ما مردم قزوین باید از سایت یزد با خبر شویم که استان یزد نمایندگی می پذیرد . پس شما مسئولین مخابرات چه کار می کنید . لطفا از آشنایان و آنهایی که خودتان دلتان می خواهد انتخاب نکنید . این کار خوب نیست باید جواب پس بدهید ؟ از ما گفتن .... ! از شما شنیدن ! نه .........................

علی شادمهر / ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

با سلام لطفا هر چه زودتر تکلیف دفاتر متخلف و کلاهبردار که بیش از چندین شاکی خصوصی دارد را مشخص کنید و مجوز دفتر پیشخوان جدید فمائید تا مردم زودتر کارهایشان انجام شود و سرگردان و سر در گم نشوند .
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان