۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین به دنبال تقویت کار جمعی و روحیه مشارکت در میان نسل جوان هستیم
کد خبر: ۹۲۸۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

به دنبال تقویت کار جمعی و روحیه مشارکت در میان نسل جوان هستیم

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: به دنبال تقویت کار جمعی ،روحیه مشارکت و همدلی در میان نسل جوان هستیم، جشنواره برترین گلایدر نیز در همین راستا در دستور کار سازمان قرار گرفت.

به دنبال تقویت کار جمعی و روحیه مشارکت در میان نسل جوان هستیم
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، سعید وزیری نژاد در جشنواره برترین گلایدر که چهارشنبه شب با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و اقشار مختلف مردم در سالن شهید بابایی برگزار شد، افزود: رويکرد آموزشي سازمان تقويت کار تيمي در نوجوانان و جوانان است، چرا که این مهم یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه می باشد که باید کار گروهی از دوران کودکی آموخته شود.
وی همچنین ترویج و معرفی رشته مهندسی هوا فضا در راستای ارتقای سطح علمی و آموزشی، پرورش و افزایش خلاقیت های فردی و گروهی آینده سازان کشور و ایجاد یک حرکت علمی در محیط معنوی مساجد با رویکرد تلاش در جهت خودکفایی کشور از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.
وی با بیان مطلب که 80 سازه گلايدر از محلات 14 گانه قزوين در این جشنواره به رقابت پرداختند، اظهار داشت: کارگاه آموزشي گلايدر براي نوجوانان 11 تا 16 سال به مدت چهار هفته در مساجد محلات برگزار شد که در اين کار گاه آموزشي 400 نفر در گروه هاي 4 نفره آموزش ديدند و ابزار و وسايل مورد نياز به آنها جهت ساخت گلايدر به آنان داده شد.
وزيري نژاد، تقويت کار تيمي، روحيه مشارکت و همدلي، جذب جوانان به مساجد و غني سازي اوقات فراغت نسل جوان را از جمله اهداف برگزاري جشنواره برترين گلايدر برشمرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افزود: تلاش در پيشبرد اهداف تحقيقاتي و صنعتي در زمينه هوافضا و علوم مرتبط با اين رشته، شکوفايي هرچه بيشتر استعدادهاي نوجوانان ر رشته‌هاي تخصصي مرتبط با هوافضا ، هدايت نوجوانان در جهت رهبري يک پروژه عملياتي و کاربردي و تشويق به انجام کار گروهي ميان نوجوانان از ديگر اهداف برگزاري اين کارگاه مي باشد.

مساجد همواره محور اصلي برنامه هاي طرح محله ما مي باشد

صلح جو، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين نیز با بیان این مطلب که همواره محور اصلي برنامه هاي طرح محله ما مي باشد،گفت: کارگاه های آموزشی جشنواره برترین گلایدر در مساجد محلات برگزار شد، مطمئنا این اقدام راهکار موثری جهت جذب جوانان به مساجد و تقویت روحیه مشارکت و کار گروهی در میان نسل جوان می شود.
حسین صلح جو افزود: جوانان سرمایه های اجتماعی کشور هستند، بنابراین با آموزش کارهای گروهی و تیم سازی باید آنان را برای مدیریت آینده کشور تربیت کنیم، برگزاری جشنواره هایی نظیر جشنواره برترین گلایدر گامی موثر در این زمینه است.

تقويت کار تيمي از خروجی های مثبت جشنواره برترین گلایدر است

عطایی، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين نیز در این مراسم گفت: تقويت کار تيمي از خروجی های مثبت جشنواره برترین گلایدر است.
شهلا عطائی افزود: جشنواره برترین گلایدر یک رقابت جذاب و مهیج علمی است که فرصت مناسبی برای تشویق نوجوانان و جوانان به کار گروهی است.
در پایان از برندگان جشنواره تقدیر به عمل آمد که گروه f14 از محله عبید زاکان با کسب 73.54،گروه گلایدر قهرمان از محله مجاهد با کسب 70.06، گروه کبوتر سلطان از محله آخوند با کسب66.44 و گروه شاهین سلطان از محله آخوند با کسب65.86 به ترتیب موفق شدند رتبه های اول تا چهار را به خود اختصاص دهند،در بخش منتخب هیأت داوران نیز گروه آسمان از محله فرهنگسرا با کسب 59.36 مورد تقدیر قرار گرفتند،
در پایان مراسم از برندگان جشنواره برترین گلایدر با اهدای تندیس بلورین، مدال و جایزه نقدی تجلیل شد.



منبع: روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان