۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بیداری اسلامی مهمترین دستاورد روز جهانی قدس است
کد خبر: ۸۸۱۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

بیداری اسلامی مهمترین دستاورد روز جهانی قدس است

حجت الاسلام آل هاشم در بين راهپيمايان روز قدس و نمازگران قزويني: بیداری اسلامی در منطقه و تقویت اتحاد و وحدت مسلمانان و انزوای رژیم صهیونیستی مهمترین دستاورد روز جهانی قدس است.

 بیداری اسلامی مهمترین دستاورد روز جهانی قدس است

به گزارش صبح قزوين، حجت الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران پيش از خطبه هاي نماز جمعه قزوين در بين راهپيمايان روز قدس و نمازگزاران قزويني اظهار كرد: بیداری اسلامی در منطقه و تقویت اتحاد و وحدت مسلمانان و انزوای رژیم صهیونیستی مهمترین دستاورد روز جهانی قدس است.

حجت الاسلام آل هاشم بيان كرد: امام خميني(ره) با هوشياري و درك اين موضوع و با انتخاب روز قدس بستري را فراهم كرد تا مسلمانان جهان در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان فرياد مرگ بر اسرائيل سر دهند.

وي خاطرنشان كرد: امروز جهان بايد به خود مي بالد كه گروهي بلند همت، نداي پيروزي حق بر باطل سر مي دهند و جهانيان را به بيداري فرامي خوانند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به گذشت ۶ دهه از اشغال سرزمين فلسطين، ابراز كرد: در اين سالها دنياي استكبار با تمام توان از رژيم اشغالگر قدس دفاع كرده است اما با اين وجود افكار نوراني امام راحل و ابتكار ايشان در نامگذاري روز قدس در حمايت از فلسطينيان كه از مرزهاي جمهوري اسلامي گذشته است، به گفتماني مسلط در جهان اسلام تبديل شده است.

حجت الاسلام آل هاشم، به تشديد خشونت ها عليه مردم مظلوم فلسطين و توسعه شهرك سازي توسط صهيونيست ها در سرزمين هاي اشغالي اشاره كرد و افزود: اسرائيل با پشتيباني حاميان مدعي حقوق بشر و كمك هاي مالي آمريكا با سوء استفاده از موقعيت كشورهاي اسلامي منطقه كه درگير بيداري اسلامي هستند در حال پيشبرد اهداف توسعه طلبانه خود است.

وي با اشاره به اينکه آمريکا سالانه 3 ميليارد دلار به صهيونيست ها کمک مالي مي کند گفت: همه مسلمانان وظيفه دارند با حفظ هوشياري خود و گسترش بيداري اسلامي در مقابل توطئه هاي آمريکا و اسرائيل ايستادگي و آن را خنثي کنند.

اين مسئول در انتها با قدرداني از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس با اشاره به تحريم ها و فشارهاي دشمنان براي كم رنگ كردن حضور مردم ميهن اسلامي در صحنه تصريح كرد: توطئه هاي دشمنان هيچ گاه باعث كم رنگ شدن حضور ملت بزرگ ايران اسلامي در صحنه نشده است.

در پايان مردم روزه دار و انقلابي استان در بيانيه اي اين روز را عرصه اي براي نمايش عمق استراتژيك و دامنه نفوذ مكتب مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامي دانستند و تاكيد كردند كه در دفاع از آزادي بيت المقدس و رهايي مردم مظلوم فلسطين لحظه اي از پاي نخواهند نشست.

انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان