۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین واحدهاي توليدي چرخ صنعت استان قزوين هستند
کد خبر: ۸۴۰۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت:

واحدهاي توليدي چرخ صنعت استان قزوين هستند

جمشيدي ها: استان قزوين يكي از قطب هاي صنعت در كشور است كه بسياري از كالاهاي توليدي آن روانه بازارهاي خارجي مي شود.

واحدهاي توليدي چرخ صنعت استان قزوين هستند
به گزارش صبح قزوين، جمشيدي ها رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوين گفت: در حال حاضر 3 هزار و 56 واحد صنعتي كوچك و بزرگ در استان قزوين فعاليت مي كنند كه زمينه اشتغال 140 هزار نفر در اين بخش فراهم شده است.
جمشيدي ها در ادامه افزود: ميزان سرمايه گذاري صنعتي استان 53 هزار و 758 ميليارد ريال است كه در سال گذشته 254 پروانه بهره برداري صنعتي صادر شد.
وي تصريح كرد: در زمينه صدور پروانه بهره برداري در رتبه هفتم كشور و ميزان سرمايه گذاري در رتبه دهم و اشتغال در رديف چهارم كشوري هستيم.
رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوين بيان كرد: در سال گذشته بيش از سه هزار و 368 ميليارد ريال سرمايه گذاري در استان صورت گرفت و زمينه اشتغال سه هزار و 821 نفر در بخش صنعت استان فراهم شد.
جمشيدي ها ابراز كرد: امروز صنعت استان در داخل و خارج از كشور حرف هاي زيادي براي گفتن دارد.
وي ادامه داد: واحدهاي توليدي چرخ صنعت استان هستند و استان ما يكي از قطب هاي صنعت در كشور است كه بسياري از كالاهاي توليدي آن روانه بازارهاي خارجي مي شود.
بخشي از بودجه عمراني استان ها از محل ماليات هاي پرداختي موديان از جمله واحدهاي توليد تامين مي شود و با حمايت بيشتر مردم از صنعت مي توان همچون حماسه سياسي حماسه اقتصادي را رقم زد.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان